انبارلوئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سکوت "دوم خردادی‌ها" درباره فجایع غزه تداوم شعار "نه غزه نه لبنان"

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی شعار "نه غزه نه لبنان" از سوی جریان اصلاح‌طلب در سال 88 را اوج خیانت و خباثت جریان فتنه و سران آن ارزیابی کرد و گفت: امروز نیز سکوت رسانه‌های دوم خردادی و اصلاح‌طلب تداوم همان شعار است.

"محمد کاظم انبارلوئی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: اکنون صدای آزادیخواهان جهان از جنایات اسرائیل در غزه در 4 گوشه جهان به گوش می‌رسد و نفرت عمومی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه به اوج خود رسیده است.
 
وی به موضع‌گیری رسانه‌های اصولگرا، دولت، ملت، مجلس و احزاب و گروه‌های سیاسی کشورمان اشاره کرد و گفت: در ایران اسلامی هرگروه و نهادی به تناسب حساسیت‌شان نسبت به این موضوع علیه جنایات اسرائیل موضع‌گیری می‌کنند و رسانه‌های اصولگرا نیز تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده‌اند.
 
رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی همچنین به سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب پیرامون تحولات غزه اشاره کرد و افزود: در روز قدس سال 88 شاهد بودیم کسانی که به بهانه و رمز تقلب آشوب‌های خیابانی را مدیریت می‌کردند، زمانی که به روز قدس رسیدند، شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" را سردادند.
 
وی ادامه داد: موضع آن‌ها نشان داد که اساسا موضوع تقلب و یا موضوع رقابت‌های سیاسی برای آنها یک بهانه برای موضع‌گیری‌های ضد انقلاب و ضد اسلامی آنها است، به همین دلیل بعد از آن روز نتانیاهو و سران خبیث رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اصلاح طلبان در ایران به نمایندگی از ما در تهران می‌جنگند.
 
انبارلوئی شعار نه غزه نه لبنان از سوی جریان اصلاح‌طلب را اوج خیانت و خباثت جریان فتنه و سران آن ارزیابی و خاطرنشان کرد: امروز نیز، سکوت رسانه‌های دوم خردادی و اصلاح‌طلب تداوم همان شعار است، اینها نشان دادند که نماینده رسانه‌های غربی در ایران هستند، البته مردم این جریان و رسانه‌های آنها را می‌شناسند و به موقع نسبت به این جریان در روز قدس موضع خواهند گرفت.

گفتنی است؛ 16 روز از رمضان خونین غزه می‌گذرد، اما جای حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین در تیترهای روزنامه‌های اصلاح‌طلبی  خالی است؛ در همین زمینه "رضا سراج" سکوت روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان درباره فجایع انسانی در غزه را یک "اقدام هماهنگ تشکیلاتی" دانسته که در جهت محو کردن آرمان فلسطین از جغرافیای فکری - اعتقادی مردم ایران پیش می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سکوت ، رسانه ، اصلاح طلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار