جوکار در واکنش به سکوت روزنامه‌های اصلاح‌طلب در برابر فجایع غزه:

از بیت‌المال ارتزاق، اما اخبار غزه را سانسور می‌کنند/ به وزیر فرهنگ تذکر می‌دهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه متاسفانه روزنامه‌های اصلاح‌طلب علی‌رغم ارتزاق از بیت‌المال همانند برخی کشورهای منطقه در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند، گفت: این خود سانسوری نشان می‌دهد این رسانه‌ها جدا از مردم حرکت می‌کنند و جایی در بین مردم ندارند.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به کم اهمیت جلوه دادن فجایع غزه از سوی  روزنامه‌های اصلاح طلب، اظهار داشت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود که از سوی ملت‌ها و فرهنگ‌های مختلف محکوم شده است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه کسانی که امروز در کشور فریادشان بلند است تا جایی نکته‌ای را پیدا کنند و آن را پیراهن عثمان کنند، همانند برخی از کشورهای منطقه  علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌ و علی‌رغم این که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند متاسفانه اخبار جنایات رژیم صهیونیستی را سانسور می‌کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: این خود سانسوری در حقیقت نوعی نشناختن جامعه و بی‌اطلاعی از افکار عمومی محسوب می‌شود که این نشان می‌دهد این رسانه‌ها جدا از مردم حرکت می‌کنند و جایی در بین مردم ندارند.
 
جوکار در پایان با محکوم کردن این اقدام روزنامه‌های اصلاح‌طلب گفت: قطعا این موضوع را در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ خواهیم کرد. 

گفتنی است؛‌در حالی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطینی دل و جان مردم آزاده دنیا را به درد درآورده است، این رفتار ددمنشانه از کمترین اهمیت در صفحه اول روزنامه‌های اصلاح‌طلب در روزهای گذشته برخوردار بوده است؟! 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار