ارومیه/

روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم ومسئولان

ایجاد ارتباط سازنده میان مردم و مسئولان رسالت واقعی روابط عمومی ها است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه شهردار ارومیه در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که به میزبانی شهرداری ارومیه ترتیب یافت با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی ها در ارتقای ارتباط های درون و برون سازمانی دستگا ه ها ادامه داد : باید دید تبلیغات چی بودن از روابط عمومی ها برداشته شود چرا که روابط عمومی ها می توانند به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش مهمی در رفع مسائل و مشکلات جامعه ایفا کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند فعالیت های این شورا گفت : با همفکری و همکاری اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی دستگا ههای اجرایی استان و فعال شدن کمیته های پنج گانه برنامه خوبی در حوزه های مختلف برای همکاران شاغل در روابط عمومی دستگاه ها تدارک دیده شده است .

ساداتی همچنین از برگزاری نشست مشترک روابط عمومی شهرداریها و فرمانداریهای استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت : برای جلب مشارکت روابط عمومی شهرداری های استان در تصمیم گیری های شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان پنج نفر از روابط عمومی شهرداری های استان در این شورا عضو خواهند شد.

رکاب مسئول روابط عمومی شهرداری ارومیه نیز در این نشست با تقدیر از شهردار ارومیه در حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ، گفت : شهرداری ارومیه آماده است تا برنامه های مختلفی را در حوزه فرهنگی و همچنین برنامه های تفریحی برای همکاران روابط عمومی دستگاه ها و نهاد ها اجرا کند.

در این جلسه اعضا شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرای استان ضمن بررسی و تصویب برنامه های کمیته های پنجگانه ، دبیران این کمیته ها را منصوب کردند.

در این جلسه همچنین ایجاد سایت ویژه اطلاع رسانی شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی استان با حمایت و مشارکت شهرداری ارومیه نیز تصویب شدز/.

برچسب ها: ارتباطی ، مردم ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.