الوطن گزارش داد:

اسرائیل در غزه گرفتار باتلاق شده است/ مقاومت آماده مبارزه با بیش از 100 هزار صهیونیست

اطلاعات موجود، حاکی از آن است که نیروهای ارتش نتانیاهو، در باتلاقی گرفتار شده اند که راهی برای خروج از آن ندارند؛ هدف اسرائیل از آغاز درگیری زمینی، اشغال کامل غزه است؛ این در حالی است که مقاومت، برنامه های خود را بر اساس مبارزه با صدهزار سرباز و صدها تانک چیده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الوطن"؛ اسرائیل در جنگ سختی گرفتار شده و براین اساس، این رژیم، تلفات و خسارت های خود را سانسور می کند و به مردم خود دروغ می گوید. اطلاعات موجود، حاکی از آن است که نیروهای ارتش نتانیاهو، در باتلاقی گرفتار شده اند که راهی برای خروج از آن ندارند و هر چه بیشتر دست و پا می زنند، بیشتر در آن فرو می روند. هدف اسرائیل از آغاز درگیری زمینی، از بین بردن تونلهای ارتباطی در غزه نیست، بلکه می‌خواهد از این طریق، نوار غزه را به طور کامل، تحت اشغال خود در آورد؛ بنابراین، تجاوزگران صهیونیست، در حالیکه خیال نابودی مقاومت را در سر می پرورانند، وارد چنین جنگی شده اند، اما این رژیم هنوز از وضعیت مبارزان فلسطینی، ادوات جنگی و استراتژی مقاومت، اطلاعی در دست ندارد.

اسرائیل، طبق معمول و از سر عادت، دروغ می گوید، به گونه ای که تا کنون، آمار درستی از تعداد کشته ها و مجروحان و نیز اطلاعات دقیقی از میزان نفوذ و تانک های سوخته ی خود، ارائه نکرده است. این در حالی است که تعداد قابل توجهی از سربازان اسرائیلی کشته و مجروح شده اند و چندین خودروی زرهی آن را به آتش کشیده شده است.این رژیم، علی رغم بمباران شدید منطقه ی الشجاعیه، نتوانسته است بیش از سیصد متر در خاک غزه نفوذ کند. اما حوادث غیر منتظره ای که برای این رژیم پیش خواهد آمد، بسیار است؛ مهم ترین آن این است که مقاومت، برنامه های خود را بر اساس مبارزه با صدهزار سرباز و صدها تانک چیده است. 

نتانیاهو گمان می کند، سحر و جاودوی در اختیار دارد که می تواند با آن، مقاومت را از بین ببرد، مقاومتی که او را مجبور به حمله ی زمینی کرد تا به او بفهماند، کاری را که از عهده ی آن بر نمی آید، انجام ندهد و بداند، این مقاومت است که هرگاه به نفع خویش ببیند، زمان را در اختیار دارد.او دروغ می گوید تا بتواند از پاسخ گویی به مردم خود فرار کند.

بنابراین، با جنگی طولانی روبه رو هستیم و جلسات متراکم گروه های مقاومت، برنامه ی خود را برپایه ی پایداری و مبارزه به مدت شش تا یک سال طراحی کرده است و حتی اتاق عملیات که بر جنگ نظارت دارد، زمانی بیش از این را اعلام می کند، بویژه اینکه جنگ غزه بزرگترین جنگ عرب ها خواهد بود و معادلات سیاسی منطقه را برهم خواهد زد.

به همین دلیل، نتانیاهو در باتلاق فرو رفته است و برای آنکه مقام خود را ا1ز دست ندهد، بزرگترین دروغ ها را به مردم خود که منتظر رهایی هستند، گفته است؛ اما بازجویی ها از نتانیاهو شروع شده و او از این معرکه، جان سالم به در نخواهد برد. 

در پایان این گزارش آمده است: درود بر مبارزان مقاومت، کسانی که امید داریم وقایع و واقعیت های موجود در منطقه را تغییر دهند، که البته اکنون به سمت آن در حرکت‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار