بر اساس یک نظر سنجی؛

40 درصد آمريکايی‌ها به ملیت اصلی اوباما شک دارند

بر اساس یک نظرسنجی 40 درصد از مردم آمریکا به ملیت رئیس جمهور کشورشان، شک دارند.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری ریانووستی، نتایج یک  نظرسنجی که توسط موسسه "راسموسن ریپورتس" صورت گرفته است، نشان می دهد 40 درصد از آمریکایی ها بر این عقیده هستند که اوباما شهروند آمریکا نیست.

همچنین 23 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند نظریه مربوط به شهروندی تقلبی رئیس جمهوری کشورشاننظریه ای درست است،17 درصد افراد در این باره اطمینان ندارند و60  درصد از آن‌ها این نظریه را رد می کنند.

10 سال پیش اولین گزارش‌ها درباره اصالت اوباما مطرح شد که در این گزارش‌ها و اخبار مشخص شد "باراک اوباما"، پسر یک اقتصاددان کنیایی، شهروند آمریکا نیست و بنابراین حق ندارد به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود.

"جو ارپایو"، کلانتر منطقه ماریکوپا در ایالت آریزونا، اعتقاد دارد گواهی تولد اوباما که در پایگاه اینترنتی کاخ سفید منتشر شده،  اصل نیست.

این موسسه همچنین در نظرسنجی خود تلاش کرد مشخص کند که تا چه اندازه آمریکایی ها به تئوری‌های توطئه اعتقاد دارند. 

24 درصد از افراد بالغ که در این نظرسنجی شرکت کردند، اعلام کردند اطمینان دارند که دولت آمریکا در جریان مقدمات و تدارکات حملات یازدهم سپتامبر دو هزار و یک بوده است.

45 درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند  نیز گفتند اطمینان ندارند که فقط یک نفر در ترور "جان اف کندی" دست داشته است و 20 درصد از شرکت‌کنندگان نیز به سقوط یک سفینه فضایی در نزدیکی شهر راسول در ایالت نیومکزیکو در سال 1947  اعتقاد دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: درصد ، امریکایی ، ملیت ، اصلی ، اوباما ، شک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار