معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران

کشورهای پیشرفته، بیشترین سرمایه گذاری رابرای تعلیم و تربیت در دوره های مقدماتی انجام می دهند

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران گفت:آموزش و پرورش محور توسعه پایدار در کشور است و بدون توجه کافی به امر تعلیم و تربیت سازمان اداری کشور درآینده دچار مشکلات جدی تری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران گفت:همه نظام های سیاسی برای اثبات کارآمدی خود ناگزیرند با بکارگیری نخبگان، نظام اداری خود را درست سازماندهی کنند و نظام جمهوری اسلامی هم از این قائده مستثنی نیست.
 
وی بیان کرد: تربیت و شناخت نخبگان برای اداره کشور از همان مدارس ابتدایی باید آغاز شود.
 
چاووشی با اشاره به این مطلب که در برخی از کشورهای پیشرفته، بیشترین سرمایه گذاری برای تعلیم و تربیت در دوره های مقدماتی انجام می گیرد، گفت: در این کشورها باحوصله ترین و پردانش ترین معلمان در دوره های ابتدایی بکار گرفته می شوند تا شخصیت ابتدایی دانش آموزان و آینده سازان کشور به طور اصولی و صحیح شکل بگیرد.
 
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران با بیان این مطلب که امروز آموزش و پرورش نقطه اصلی اتکاء نظام در مقابله با تهاجم فرهنگی جامعه است، اظهار کرد: تعلیم و تربیت رسمی باید بتواند با ساختن شخصیت نسل جدید براساس آموزه های دینی و اخلاقی آنان را در قبال هجمه های فکری بیگانگان بیمه کند.
 
وی تحقق این ماموریت خطیر را مستلزم مساعدت جدی همه دستگاه های اداری کشور دانست و بیان داشت: شورای آموزش و پرورش استان تهران باید تلاش کند آموزش و پرورش را از دغدغه پرداختن به موضوعات روزمره و تدارکاتی خارج کرده و به وظایف اصلی و ذاتی خود اهتمام بیشتری به خرج دهد.
 
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: بدون آموزش و پرورش کارآمد توسعه همه جانبه و پایدار در کشور امری موهوم خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار