بازگشت تیم ملی تفنگ به کشور با کسب یک مدال برنز

تیم ملی تفنگ آقایان و بانوان با کسب یک مدال برنز در بخش بانوان بامداد امروز به میهن بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی تفنگ آقایان و بانوان با کسب یک مدال برنز در بخش بانوان بامداد امروز به میهن بازگشت.

در رشته تفنگ بعد از رقابتی سخت که در مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ خوان کارلوس اسپانیا با حریفان خود داشتند با کسب یک مدال برنز بامداد امروزبه میهن عزیزمان بازگشت.

در رشته تفنگ بادی 10متر بانوان طی آن الهه احمدی ورزشکار ارزنده کشورمان توانست در میان 47 تن از رقبای سرسخت خود به فینال راه یابد.

در این مسابقه که رقابت نزدیکی بین احمدی و سایر تیراندازان جهان بود در نهایت ملی‌پوش کشورهای صربستان و اسپانیا در رده سوم قرارگیرد و مدال برنز این رشته را در آن خود کند.

نجمه خدمتی نیز با اختلاف 3/0 امتیاز در حالی که رقابتی نزدیک با سایر ورزشکاران داشت از راهیابی به فینال باز ماند.

در همین رشته در بخش مردان حسین باقری پس از جدال با 37 ورزشکار راه‌یابی به فینال توانست در رده چهارم قرار گیرد.

در بخش آقایان ورزشکارانی از کشورهای مجارستان صربستان و بلاروس توانستند در رده‌های اول تا سوم قرارگیرد.

در رشته تفنگ سه وضعیت بانوان ورزشکاران کشورمان توانست رده‌های دوازدهم تا چهاردهم را به نام خود ثبت کنند.

در حضور 34ورزشکار از سراسر جهان الهه احمدی و نرجس امامقلی‌نژاد پس از ارائه یک رقابت خوب با قهرمانان این رشته تنها با اختلاف یک امتیاز از 600 از رسیدن به فینال بازمانده و در رده‌های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.

همچنین مه‌لقا جام بزرگ با کسب 573 امتیاز تنها اختلاف امتیاز از رسیدن به فینال بازمانده و در رده چهاردهم این رشته ایستاد.

نجمه خدمتی با 568 امتیاز و دنیا فرزادخواه با 567 امتیاز به ترتیب در رده‌های هفدهم و نوزدهم رشته تفنگ سه وضعیت بانوان قرار گرفتند.

در این بخش ورزشکارانی از سنگاپور آمریکا،‌فرانسه در رده‌های اول تا سوم ایستادند اما در تفنگ درازکش آقایان که با حضور 60 ورزشکار مطرح این رشته برگزار شد حسین باقری تنها نماینده مرد کشورمان در این رقابت‌ها پس از یک مسابقه سخت برابر رقبای نامدار این رشته در نهایت در جایگاه سی ام تفنگ درازکش مردان را به خود اختصاص داد.

در این رشته ورزشکارانی از آمریکا و بلاروس در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

مه‌لقا جام بزرگ در تفنگ درازکش بانوان در رقابت با 40ورزشکار از این رشته در حالی که رقبای سرسختی در تفنگ درازکش به رقابت پرداختند ملی‌پوش کشورمان پس از عملکرد خوب توانست در جایگاه هفتم قرار گیرد.

در این رشته ورزشکارانی از کشورهای سنگاپور، مجارستان و اسلواکی در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

همچنین در همین رشته نرجس امامقلی‌نژاد، دنیا فرزادخواه و نجمه خدمتی در پایان به ترتیب در رده‌های سیزدهم، هجدهم و نوزدهم قرار گرفتند.

مسابقه سه وضعیت مردان با حضور 40ورزشکار برگزار شد که حسین باقری در پایان در رده سیزدهم قرار گرفت و توانست به فینال این رشته راه پیدا کند.

نرجس امامقلی‌نژاد، مه‌لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی، دنیا فرزادخواه، الهه احمدی و حسین باقری با مربیگری لازلو و سرپرستی الهام هاشمی اعضای تیم ملی کشورمان را در مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ خوان کالوس تشکیل می‌دادند.

لازم به ذکر است در استقبال از تیم ملی تفنگ کشورمان دبیر مسئولان فدراسیون نیز حضور داشتند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، تفنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار