امشب در "مدینه" می‌بینیم؛

مهرداد صدیقیان از فرودگاه فرار می کند

بهمن پس از فرار از فرودگاه،برای دیدن بهار به شمال می رود که به دنبال آن ماجراهایی اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در قسمت قبل سریال" مدینه" دیدم که بهمن پس از مراجعه به فرودگاه، با اتفاقی که برای بیتا رخ داد اقدام به فرار مجدد کرد.  
 
در قسمت بیست و یکم خواهیم دید که بهمن پس از فرار از فرودگاه، به شمال می رود. از طرفی سالار هم که بهمن را عامل به کما رفتن بیتا می داند، برای یافتن وی به شمال می رود.  
 
عزیز هم که خود را عامل بدبختی بهمن می داند در پی اوست تا زندگی بهمن را سر و سامان دهد. "مدینه" که می داند بهمن به مزرعه چای در شمال رفته به همراه روحی به شمال می‌روند و در آنجا مواجه این چند نفر ماجراهای جدیدی را بوجود می آورد. بهمن هم که برای دخترش دل تنگی می‌کند، می رود تا "بهار" را ببیند.  
 
سیروس مقدم  و زینب تقوایی کارگردان و تهیه ‌کننده مجموعه تلویزیونی مدینه هستند که در شب های ماه مبارک رمضان هرشب ساعت22:30 از شبکه اول سیما پخش می شود.
 
 پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مجید صالحی، بهزاد فراهانی، گلاره عباسی و آتیلا پسیانی از بازیگران و سعید نعمت الله نویسنده، آرش زینال خیری مدیرتولید، خشایار موحدیان تدوین همزمان، امیرمعقولی مدیرتصویربرداری، مجید اسکندری طراح گریم و کارن همایونفر موسیقی متن، ازعوامل سریال مدینه هستند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فرودگاه ، بهمن ، شمال ، مدینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار