ابرقویی‌نژاد:

گیتی‌پسند مشتری اصفهانی دارد اجازه خروج نمی‌دهیم/ لازم باشد خودم امتیاز این تیم را می‌خرم

رئیس هیئت فوتبال اصفهان گفت: اگر امتیاز گیتی‌پسند در استان خواهان نداشته باشد، مجموعه فرهنگی ورزشی ایجاد می‌کنیم اما اجازه خروج امتیاز از استان را نمی‌دهیم.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتسال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: از ابتدای امر و زمانیکه زمزمه‌های واگذاری امتیاز گیتی‌پسند نوین به بیرون از استان مطرح شد مخالفتم را نسبت به آن اعلام کردم زیرا معتقدم تنها یک تیم فوتسال نسبت به وسعت، جمعیت و فوتسال این شهر کافی نیست زمانیکه می‌توانیم با داشتن یک تیم دیگر فوتسال شهرمان را تقویت کنیم چرا باید خود را از این فرصت بی‌بهره سازیم تمام هدفم این است که انتظارات مردم فوتسال دوست شهر که انتظار دارند من مانع خروج امتیاز از اصفهان شوم را پاسخگو گویم به همین دلیل تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف، به کار  گرفته‌ام.

وی افزود: صحبت‌هایی که به توافق مسئولان راه‌سازی و گیتی‌پسند نوین انجامیده، غیررسمی و بدون وجهه قانونی است زیرا هیئت فوتسال استان در این مورد متولی است و باید اجازه خروج امتیاز از اصفهان را صادر کند که درحال حاضر هیئت فوتسال مخالف صددرصد این انتقال است.

ابرقویی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: این مورد که در اصفهان خریداری برای امتیاز گیتی‌پسند نوین وجود ندارد، دروغ است تاکنون تعدادی از کسانی که خواهان امتیاز هستند با ما وارد مذاکره شده و تمایل خود را اعلام کرده‌اند که درخواستشان در حال بررسی است. اصفهان همیشه برای بر عهده گیری هزینه‌های فوتسال آماده است و عدم وجود گزینه برای خرید امتیاز تیم فوتسال امری غیر ممکن است. البته از همین جا اعلام می‌کنم در صورتیکه حتی کسی خواهان سهمیه گیتی‌پسند نوین نباشد مجموعه فرهنگی-ورزشی ایجاد می‌کنیم که همراه با درآمد اقتصادی قادر به خرید امتیاز از مسئولان گیتی‌پسند باشد و امتیاز را در استان نگه داریم کاری که در گذشته نیز در مورد تیم نیک‌اندیش و کاشی نیلو انجام شده است.

مسئول هیئت فوتبال استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: نیازی نیست کسی نگران بلاتکلیفی امتیاز گیتی پسند نوین باشد. هنوز تا شروع لیگ زمان باقی است و ما می‌توانیم به موقع کارها را پیگیری کنیم به دلیل اینکه خروج امتیاز در استراتژی‌های ما جایی ندارد نگران وضعیت نیستیم و کسی نیز معطل ما نمی‌شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ابرقویی ، گیتی ، پسند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار