حضور مربیان کره‌شمالی در تیم ملی جودو؛

پروژه‌ای که با یک تصادف ناتمام ماند

حضور پر اما و اگر مربیان کره‌شمالی در تیم ملی جودو ایران با تصادف یکی از آنها همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حضور دو مربی اهل کشور کره‌جنوبی در تیم‌های ملی پایه جودو به نظر می‌رسد همچنان و پس ازگذشت هفت ماه قصد تمام شدن ندارد و در حالی که اعلام شده بود سرانجام آنها 28 تیرماه وارد ایران می‌شوند و بلیط‌ها و همه شرایطشان برای حضور و خدمت به جودوکاران کشورمان فراهم بود به یک باره یک حادثه همه چیز را به هم ریخت.

ارسال یک ایمیل به محمدعلی رستگار رییس فدراسیون جودو ایران و اعلام اینکه یکی از این دو مربی تصادف کرده است برنامه‌های فدراسیون کشورمان را و حتی اردوهای را که از روز شنبه قرار بود با حضور مربیان جدید برگزار شود به هم ریخت.

بر اساس این گزارش سابقه رایزنی برای حضور این دو مربی به رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برمی‌گردد که رییس فدرسیون بعد از نتایج نه چندان مناسب جودوکاران ایران و کسب تنها هفت مدال برنز کادر فنی تیمهای نوجوانان و جوانان را برکنار کرد و هنوز به ایران بازنگشته‌ با مربیان کره شمالی وارد مذاکره شد.

اکنون پس ازگذشت 7 ماه هنوز حضور مربیان در هاله‌ای از ابهام است و تنها چیزی که برای جودوی این ورزش المپیکی باقی می‌ماند زمانی است که از دست می‌رود و قابل بازگشت نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربیان ، کره ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار