ترقی در ضیافت افطاری کانون حزب موتلفه اسلامی؛

"شعار نه غزه، نه لبنان" دوباره ادامه یافت! / ملت ایران در روز قدس صف خود را از سازشگران جدا خواهد کرد

مسئول بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: موجب شرمندگی است که شعار" نه غزه نه لبنان" بار دیگر ادامه یافته بنابراین شک نکنیم کسانی که در مقابل جنایات غزه بی تفاوت عبور می کنند، در خط آمریکا و اسرائیل هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛حمیدرضا ترقی مسئول بین الملل حزب موتلفه اسلامی که در ضیافت افطاری کانون اعضای حزب موتلفه اسلامی تهران با اشاره به نقش موثر فرهنگ در کشور اظهار داشت: تغییر مسیر فرهنگ کشور در چارچوب نظام موجب تغییر هویت جامعه اسلامی می شود و ما در دستیابی به جامعه اسلامی دچار مشکل می کند.
 
وی با بیان این که مهمترین زوایه پدید آمده میان دولت های گذشته با رهبری انقلاب انحراف از خطوط ترسیم شده توسط معظم له بوده است گفت: مردم انقلابی کشور نباید و نه می توانند تغییر مسیر فرهنگی کشور را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری تحمل کنند.
 
مسئول بین الملل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به فعالیت های اخیر اصلاح طلبان در راستای فراموش کردن فتنه 88 اشاره کرد و گفت: تقلیل گناه نابخشودنی فتنه به یک دعوای سیاسی برای بازگشت پرهزینه اصلاح طلبان به عرصه سیاسی عبث و بیهوده است، چرا که ما معتقدیم فتنه یک کودتای تمام عیار علیه ملت ایران و با مشارکت آمریکا، اروپا و ضد انقلابیون بود.
 
وی اظهار داشت: کسانی که در شفاف سازی ریشه ها علل و عوامل فتنه 88 سعی می کنند به نوعی می خواهند جامعه را از واقعیت منحرف کنند؛ امروزه آمریکا به عوامل موثر در فتنه و محکومین فتنه جایزه می دهد و منافقین و ضد انقلابیون به دلیل ایستادن در برابر اراده ملت نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم از آمریکا جایزه می گیرند.
 
ترقی شرط اصلاح طلبان وسران آن ها به عرصه سیاسی را برائت از فتنه گران دانست و گفت: تا زمانی که آن ها مواضع خود را روشن نکنند؛ نباید از افکار عمومی و جامعه انتظار داشته باشند که فعل سیاسی آینده اصلاح طلبان را بپذیرند بنابراین وظیفه دولت یازدهم و مسئولان آن این است که با دولت سازی اسلامی راه را برای دستیابی مردم هموار کنند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: از زمانی که امام خمینی(ره) در سال 57 و 58 با الهام از انقلاب اسلامی "هندسه جدید قدرت" یعنی تکیه بر توده مردم که حاصل خروج ملت ها از استکبار جهانی بود را بنا گذاشت راهبرد قدس براساس پاره تن اسلام بودن امام خمینی (ره)پی ریزی شد و سرنوشت ملت مظلوم فلسطین تغییر کرد.
 
ترقی با بیان این که امروزه انتفاضه سنگ در فلسطین به انتفاضه موشک به همت رزمندگان قوی مقاومت تبدیل شده است، بیان داشت: امروزه رژیم غاصب صهیونیست اذعان می کند که نیروی مقاومت همچون نیروی حزب الله می جنگد، امروزه امنیت رژیم صهیونیستی نیز به خطر افتاده است پهپادهای فلسطینی در آسمان اسرائیل حرکت می کنند و موشک های آن ها بر روی نقاط حساس اسرائیل پرواز می کند.
 
وی ادامه داد: تا به امروز این توازن قوا میان فلسطین و صهیونیست ها که از تمام جهان حمایت می شود نداشته ایم و این به برکت حمایت مقاومت، ملت ایران و هدایت های مقام معظم رهبری و اراده و عزم مردم فلسطین است.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امروزه تکفیری ها در سوریه داعش در عراق القاعده در افغانستان و پاکستان همه سر در یک آخور دارند، آخوری که آمریکا و انگلیس آن را ساخته اند و خوراک آن ها را سران عرب خائن به مسلمانان تامین می کنند.
 
وی افزود: امروزه دنیا شاهد بی غیرتی و بی وجدانی ملت های عرب منطقه و دولت های وابسته به آنان است دنیایی که ابرقدرتان آن به صورت آشکار حقوق بشر را در غزه نقض می کنند، گویی سران عرب و سازمان ملل خفه شده اند.
 
ترقی اظهار داشت: بان کی مون دبیر کل سازمان ملل با همه این جنایت ها بی شرمانه می گوید فلسطین باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد همین اسرائیلی که آپارتاید داشته و این همه جنایت کرده است بنابراین این ها نه وجدان دارد و نه انسانیت سرشان می شود بلکه تنها آلت دست اسرائیل و آمریکا هستند.
 
ترقی با بیان این که رزمندگان فلسطینی بایستی دوست و دشمن خود را بشناسند افزود: این رزمندگان نباید اشتباه سال های گذشته را تکرار کرده و فریب بخورند و قدرت هایی که اگر حمایت کنند آن هم با قصد فراهم کردن زمینه ترور است دل نبندند.
 
مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به سکوت رسانه ای اصلاح طلبان درباره فجایع غزه اشاره و تاکید کرد: متاسفانه در داخل کشور شاهد سکوت جریان اصلاح طلب درباره فجایع غزه و همراهی آن ها با آمریکا وکشورهای دیگر بوده ایم البته امروز در گوشه و کنار روزنامه هایشان مطالبی را در مورد غزه نوشتند.
 
ترقی اضافه کرد: موجب شرمندگی است که امروزه "شعار نه غزه، نه لبنان" دوباره ادامه یافته پس شک نکنید کسانی که در مقابل جنایات غزه بی تفاوت عبور می کنند در خط آمریکا و اسرائیل هستند.
 
این فعال سیاسی در پایان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید و خاطر نشان کرد: ملت ایران در روز قدس حق خود را از سازشگران و منافقین جدا خواهد کرد ما اعتقاد داریم فلسطین با اراده الهی به دامن اسلام باز خواهد گشت.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار