چهار نظامی خارجی در یک حمله انتحاری در "کابل" کشته شدند

چهار نظامی خارجی در حمله انتحاری یک مهاجم در "کابل" پایتخت افغانستان کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،"حشمت استانکزی" سخنگوی پلیس شهر کابل و ˈایوب سالنگیˈ معاون امنیتی وزارت کشور افغانستان با تایید حمله انتحاری صبح امروز (سه شنبه) در کنار پایگاه نظامیان خارجی در کابل اعلام کردند: یک مهاجم انتحاری صبح امروز (سه شنبه) موتورسیکلت بمب گذاری شده خود را نزدیک پایگاه نظامیان خارجی در کابل منفجر کرد.

برخی گزارشها حاکی است این مهاجم انتحاری با نفوذ به داخل پایگاه نظامیان خارجی، موتورسیکلت بمب گذاری شده خود را در محوطه این پایگاه منفجر کرد.

گزارشی در خصوص چگونگی نفوذ این مهاجم انتحاری به داخل پایگاه نظامیان خارجی و ملیت نظامیان کشته شده در این عملیات، منتشر نشده است.، ˈحشمت استانکزیˈ سخنگوی پلیس شهر کابل و ˈایوب سالنگیˈ معاون امنیتی وزارت کشور افغانستان با تایید حمله انتحاری صبح امروز (سه شنبه) در کنار پایگاه نظامیان خارجی در کابل اعلام کردند: یک مهاجم انتحاری صبح امروز (سه شنبه) موتورسیکلت بمب گذاری شده خود را نزدیک پایگاه نظامیان خارجی در کابل منفجر کرد.

برخی گزارشها حاکی است این مهاجم انتحاری با نفوذ به داخل پایگاه نظامیان خارجی، موتورسیکلت بمب گذاری شده خود را در محوطه این پایگاه منفجر کرد.

گزارشی در خصوص چگونگی نفوذ این مهاجم انتحاری به داخل پایگاه نظامیان خارجی و ملیت نظامیان کشته شده در این عملیات، منتشر نشده است.
/انتهای پیام
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.