احزاب در هفته‌ای که گذشت؛

از برگزاری نشست صمیمانه "ولایتی" با اصحاب رسانه تا واکنش به جنایات صهیوینست‌ها علیه غزه

برگزاری مراسم ضیافت افطاری احزاب و گروه‌های سیاسی، واکنش به جنایات صهیوینست‌ها علیه غزه، انتخاب دبیران سیاسی و تشکیلاتی سازمان جوانان حزب اسلامی کار و نشست صمیمانه ولایتی با اصحاب رسانه از مهمترین خبرها و گزارش‌های حوزه احزاب طی هفته جاری بود

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، برگزاری مراسم ضیافت افطاری احزاب و گروه‌های سیاسی، واکنش به جنایات صهیوینست‌ها علیه غزه، انتخاب دبیران سیاسی و تشکیلاتی سازمان جوانان حزب اسلامی کار و نشست صمیمانه ولایتی با اصحاب رسانه از مهمترین خبرها و گزارش‌های حوزه احزاب طی هفته جاری بود.



انتقاد شدید آیت‌الله مکارم شیرازی از عربستان در حمایت از تروریست‌ها


آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این که سعودی‌ها بیشترین قرآن را چاپ می‌کنند، اما باید از آن‌ها پرسید وجدانا چقدر به قرآن عمل می‌کنید؟ گفت: آیا حمایت کردن از تروریست‌هایی که خون مسلمانان را بی حساب می‌ریزند، صحیح است؟

آب سرد مجلس بر پیکره بی‌جان اندیشه تندروهای مشارکت و مجاهدین


قانون فوق که با مهر تایید 143 عضو مجلس شورای اسلامی همراه بود را باید به مثابه آب سردی بر پیکره اندیشه نیمه‌جان افرادی دانست که با سیاهه‌ای از خیانت به منافع ملی در اندیشه احیای احزاب منحله خود و یا به تن کردن ردای پست و مقام حزبی در قالب و عنوانی جدید بودند.

عارف: می‌خواهم پلی باشم برای ورود جوانان به مجلس/ با حضور حداکثری مردم پیروزی اصلاح‌طلبان در مجلس قطعی است


رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: ما بر این باوریم که داشتن یک مجلس مقتدر، توانا و متخصص به نفع همه نیروها در کشور است و حتی به دولت نیز کمک خواهد کرد.

رضایی: چنانچه "تهرانی مقدم‌ها" نبودند موشکی از غزه شلیک نمی‌شد و مقاومت شکل نمی‌گرفت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر "تهرانی مقدم‌ها" نبودند امروز موشکی از غزه شلیک نمی‌شد و هیچ فریادی از لبنان بر نمی‌خواست و اساسا امروز مقاومت معنایی نداشت و حق کشته شده بود.

انتخاب دبیران سیاسی و تشکیلاتی سازمان جوانان حزب اسلامی کار

طبق مصوبه شب گذشته شورای مرکزی سازمان جوانان حزب اسلامی کار، دبیران کمیته‌های مختلف سیاسی، آموزش و تشکیلاتی جوانان حزب انتخاب شدند.



هاشمی رفسنجانی: موج تنفر از صهیونیست‌ها باید در روز قدس همه ملت‌های آزاده دنیا را فرا گیرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه گفت: باید در روز قدس موج تنفر از صهیونیست‌ها علاوه بر کشورهای اسلامی همه ملت‌های آزاده دنیا را فرا گیرد.

حبیبی: قدرت موشکی و پهپادی مقاومت موازنه قدرت در سرزمین های اشغالی را تغییر داده است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه "رژیم صهیونیستی جز زبان گلوله را نمی فهمد" گفت:امروز علی رغم سکوت دولت های عربی و مجامع بین المللی نیروهای مقاومت ضربات بی نظیر و کوبنده موشکی و پهپادی و سایبری خود را بر پیکره لرزان رژیم صهیونیستی روانه کرده اند و این امر نویدبخش تحول و تغییری شگرف در معادله قدرت مقاومت و رژیم اشغالگر قدس است.

نماینده حماس در ایران: نیروهای مقاومت خود را آماده جنگی طولانی کرده‌اند

"خالد القدومی" با اشاره به این که دشمن صهیونیستی زبانی جز زبان زور و آتش را نمی فهمد گفت: من به شما اطمینان می دهم که نیروهای مقاومت خود را آماده جنگی طولانی کرده اند تا فلسطین عزیز را از چنگال صهیونیست ها رهایی یابد.

"آیت‌الله شبستری": روز جهانی "قدس" صهیونیست‌ها را به نابودی و استیصال بیشتر خواهد کشاند


عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی روبه استیصال است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال با وجود اختلافات داخلی و شرایط نامساعد در رژیم نامشروع صهیونیستی آنها را به نابودی و استیصال بیشتری خواهد کشاند.

انبارلوئی: سکوت "دوم خردادی‌ها" درباره فجایع غزه تداوم شعار "نه غزه نه لبنان"


رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی شعار "نه غزه نه لبنان" از سوی جریان اصلاح‌طلب در سال 88 را اوج خیانت و خباثت جریان فتنه و سران آن ارزیابی کرد و گفت: امروز نیز سکوت رسانه‌های دوم خردادی و اصلاح‌طلب تداوم همان شعار است.



تشریح برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس از سوی رئیس ستاد انتفاضه و حماس

رئیس ستاد انتفاضه و حماس برنامه های ستاد متبوع خود را به منظور برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در سوم مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی: همگام بودن اصلاح‌طلبان با دشمنان قسم‌ خورده غزه و لبنان

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه غرب از وقایع و جنایات پیش آمده در فلسطین و لبنان بسیار خوشحال است، گفت: آمریکا و انگلیس تحت نفوذ صهیونیست‌ها از هر طریقی علیه مسلمانان به ایفای نقش در عرصه جهانی می‌پردازند و به همین منظور حمایت از وقایع اخیر غزه را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در این مسیر شاهد همگام بودن فتنه‌گران با دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی هم هستیم.

روستا آزاد: سکوت اصلاح‌طلبان در فجایع غزه اتفاقی نه، بلکه حاکی از اندیشه لیبرالیسم است


عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: عدم انعکاس خبر تحولات غزه از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلبی اتفاقی نیست بلکه حاکی از یک تفکر لیبرالی است که در بسیاری از کشورهای جهان آن را می‌بینیم.

نقوی حسینی: اختلاف بر سر سانتریفیوژها مذاکرات را به نتیجه نمی‌رساند/غربی‌ها به فردو حسادت می‌کنند و از این حسادت می‌ترکند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اختلافات هسته‌ای بر سر تعداد سانتریفیوژها بسیار زیاد است که مذاکرات را به نتیجه نمی رساند.



ولایتی: با تبعیت مذاکره کنندگان ایرانی از خطوط ترسیم شده در مذاکرات به نتایج مطلوبی می‌رسیم

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: ما امید داریم به این که با استمرار مقاومت مردم ایران و تبعیت مذاکره کنندگان ایرانی از خطوط ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب به نتایج مطلوبی برسیم.

کواکبیان: جلسه مشترکی میان احزاب،وزارت کشور و کمیسیون شوراها تشکیل شود

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: وزارت کشور یا از طریق ارائه لایحه و یا از طریق هم اندیشی با کمیسیون شوراهای مجلس باید در بحث تنظیم قانون احزاب وارد شود؛چرا که هر قانونی پیرامون احزاب حتی از سوی پارلمان نشینان در این برهه تصویب شود وزارت کشور دولت یازدهم هم در آن دخیل است.

غرضی: نیاز اوباما به توافق با ایران تضمینی بر حصول توافق هسته‌ای است


وزیر دولت سازندگی گفت: در حال حاضر دولت اوباما بیشتر از ایران به رسیدن به توافق هسته‌ای نیاز دارد ؛چرا که اوباما با شعار ضد جنگ در آمریکا به پیروزی رسید، بنابراین من مطمئنم که توافق هسته‌ای در موعد مقرر حاصل خواهد شد.

کمالی: اقدامات نژادپرستانه و خرافاتی منطقه دردناک و غیر انسانی است


دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: متهم کردن اصلاح طلبان در مورد بی تفاوتی آنها نسبت به کشتار مردم مظلوم غزه صحیح نیست چرا که منشأ اصلاح طلبان امروز همان خط امام دیروز است.

آیت‌الله حائری شیرازی: خون شهدای غزه پیامی است که هر انسان خفته‌ای را بیدار می‌کند

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری گفت: خون شهدای غزه پیام انسانیتی است که هر خفته‌ای اعم از مسلمان و غیرمسلمان را بیدار می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار