بجنورد/

روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران

سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی طی بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی سپاه ، دراین بیانیه آمده است: سلام بر قدس شریف، سلام بر مسجد الاقصی، سلام بر ناله های مسلمانان مظلومی که در نطفه خفه شده است و سلام بر زنان و کودکان بی دفاع غزّه که ناجوانمردانه در ماه خدا به خاک و خون کشیده می شوند و هیچ صدایی به حمایت آنان از حلقوم استکباری مجامع و سازمان های بین المللی بلند نمی شود.

روز قدس فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزدورانه دموکراسی و حقوق بشر در خصوص انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

حملات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین به باریکه غزه در حالی تداوم می‌یابد که جامعه به اصطلاح جهانی و سازمانهای به اصطلاح حمایت از حقوق بشر در سکوتی مرگبار چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته‌اند و تا کنون از هرگونه اقدام بازدارنده سر برتافته‌اند.

به دنبال حملات پی درپی رژیم منفور صهیونیست هزاران زن و کودک بی دفاع فلسطین زیر گلوله های مرگبار این رژیم به خاک و خون کشیده می شوند در حالی که همچنان مراکز بین المللی جهانی بر این قتل عام انسانی و نسل کشی تاریخی دهان فروبسته‌اند و از هرگونه محکومیت سرباز می‌زنند .

اما رژیم صهیونیستی باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان مسلمان فلسطین این بار پیروز میدان خواهند بود چرا که دریافته‌اند تنها مقاومت و پافشاری بر اعتقادات رمز ماندگاری و اقتدار است .

اعلام آخرين جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان "روز قدس" تنها يک نامگذاري نيست بلکه يک جريان سازي فرهنگي، اعتقادي ، سياسي و استفاده تمام عيار از ظرفيتهاي جهاني اسلام و طراحي هوشمندانه استراتژي سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامي و بيداري ملت ها استز/.

برچسب ها: روز ، قدس ، ایستادگی ، مستکبران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.