ایلام/

آزادی17 زندانی در ایلام توسط خیرین

رییس زندان مرکزی ایلام از آزادی 17 زندانی جرائم غیر عمد از سوی خیران ایلامی خبر داد.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی جابری با اعلام یان خبر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برای به آزادی هشت محکوم جرائم مالی و چهار محکوم غیر مالی با کمک افراد نیکوکار برگزار شد.

وی افزود: همچنین در هفته جاری با همت یکی دیگر از خیرین استان پنج زندانی مالی که جمع مبلغ بدهی آنها 130 میلیون ریال بود به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

رییس زندان مرکزی ایلام ادامه داد: خوشبختانه مردم نوعدوست ایلام همچنان به کمک ها و مساعدت های مالی خود ادامه می دهند و هرکدام به نحوی می خواهند در این امر خیر شریک باشند.

جابری یادآور شد: کاهش جمعیت کیفری در این ماه مبارک تاثیر بسیار خوبی بر محیط زندان گذاشته است.

وی اضافه کرد: بار معنوی این ماه پرخیر و برکت و همچنین برگزاری جشن های نیکوکاری برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های آنها باعث شده فشارهای روحی و روانی زندانیان کم شده و در شرایط متعادل روحی قرار گیرند.

رییس زندان مرکزی ایلام بیان کرد: مسوولان و کارکنان زندان های استان در تلاش اند تا با جمع آوری کمک های مردمی و دعوت از خیرین بتوانند حلال مشکلات زندانیان و خانواده های آنان باشند.

جابری گفت: بازگشت سالم زندانیان به جامعه مهم ترین هدف سازمان زندان ها و اقدامات تامینی است که آخرین مرحله از چرخه اصلاح و تربیت است.

وی اولویت کاری دست اندرکاران زندان در زندان مرکزی ایلام را رفع مشکلات زندانیان عنوان کرد.

به گزارش منابع غیر رسمی اکنون بیش از یک هزار نفر به دلیل ارتکاب به جرائم مختلف در زندان های استان ایلام بسر می برند.
 
انتهای پیام/ز
 
برچسب ها: آزادی ، زندانیان ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.