ترابیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مبلغ قرارداد کی روش همانند قرارداد قبلی‌اش است/سرپرستی مسئولیت موقتی است و من قبول نمی‌کنم

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد بیست و چهار میلیاردی کی روش برای چهار سال گفت: این مبلغ ساخته شده ذهن برخی از افراد است و صحت ندارد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ افزود: مبلغ قرارداد کی روش به آن شکلی که برخی از رسانه‌ها مطرح کردند نیست. مبلغ قرارداد کی روش مثل قرارداد قبلی‌‌اش بوده است و توافقی بین دو طرف بسته می‌شود.

ترابیان در ادامه بیان کرد: به هر حال قرارداد  کی روش هنوز امضاء نشده و کی روش به کشورش بازگشته تا با وکیلش در مورد چند بند حقوقی قراردادش صحبت‌های داشته باشد و بعد جواب نهایی را بدهد.

وی درباره زمان بازگشت کی روش به ایران تصریح کرد: به احتمال زیاد کی روش 9مرداد به ایران باز می گردد تا نتیجه نهایی را به مسئولان  فدراسیون فوتبال در مورد تمدید قرار دادش بیان کند.
 
 ترابیان عنوان کرد: اگر کی روش قبول کند که قرار‌دادش را با فدراسیون فوتبال  تمدید کند آن وقت ما قرار داد چهار ساله با وی  می‌بندیم.
 
 دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره شایعه سرپرستی اش درتیم ملی تصریح کرد: پیشنهادی برای سرپرستی تیم ملی دریافت ن کردم همچنین اگر پیشنهاد داده شود این سمت را قبول نمی‌کنم.
 
وی در ادامه بیان کرد: به نظرم لفظ سرپرست غلط است چرا که سرپرست یک مسئولیت موقتی است و من حاضر نیستم این سمت را قبول کنم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: خواست مردم بوده که قرارداد کی روش را تمدید کنیم و ما هم نظر مردم را اجابت می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مبلغ ، قرارداد ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار