خراسان جنوبی/

اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در سراسر خراسان جنوبی

محدودیت‌های ترافیکی و عبور و مرور روز قدس در سراسر استان خراسان جنوبی اعلام شد.

اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در سراسر خراسان جنوبی

محدودیت‌های ترافیکی و عبور و مرور روز قدس در سراسر استان خراسان جنوبی اعلام شد.

به گزازش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی و عبور و مرور در روز قدس در سراسر استان را اعلام کرد و افزود : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس، محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم اجرایی می‌شود.

حسنی گفت: : 200 متری تمام مسیرهای منتهی به میدان ابن‌حسام و معابر فرعی منتهی به خیابان صنعت و معدن حدفاصل میدان ابن‌حسام تا مصلی بزرگ المهدی(عج) بیرجند از تقاطع مصلی تا میدان آدینه و بالعکس ممنوعیت تردد و توقف اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: شهروندان بیرجندی مقیم هسته مرکزی و شمال شهر می‌توانند از مسیر میدان طالقانی، خیابان انقلاب و تقاطع انقلاب، تقاطع عباس‌آباد، بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آدینه و از شمال مصلی وارد پارکینگ شده و یا در حاشیه خیابان‌های داخلی پارک جنگلی وسایل نقلیه خود را پارک کنند.

حسنی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قاین، اظهار کرد: در این شهرستان مسیر خیابان امام خمینی(ره) تا مسجد جامع، سه راهی مسجد جامع، خیابان امام رضا(ع)، خیابان شهید رجایی، میدان طالقانی، تقاطع بامشاد و خیابان مصلی از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد دارد.

وی خاطرنشان کرد: در فردوس نیز مسیر خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل میدان انقلاب تا میدان 15 خرداد، خیابان مدرس حدفاصل میدان 15 خرداد تا تقاطع ورزش و سه‌راهی ابنیمین مدرس تا مقابل نهاد امامت جمعه محدودیت تردد دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در شهرستان نهنبدان نیز از مسیر میدان امام(ره)، خیابان شهدا، چهارراه شهدا و معلم، بلوار معلم، میدان بسیج تا میدان امام علی(ع) آغاز تا پایان مراسم ادامه دارد.

حسنی گفت: محدودیت توقف در میدان امام(ره) و بلوار انقلاب حدفاصل میدان امام(ره) و میدان شهدا از ساعت هشت تا پایان مراسم و محدودیت تردد در بلوار انقلاب حدفاصل میدان امام(ره) و میدان شهدا از ساعت 9 تا پایان مراسم در بشرویه اعمال می‌شود.

وی همچنین از ممنوعیت توقف و تردد در مسیر میدان ابوذر، بلوار وحدت، بلوار خلیجفارس، بلوار شهید حمزه‌ای از آغاز راهپیمایی روز قدس تا پایان آن در شهرستان درمیان خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: در سربیشه نیز مسیر میدان امام(ره)، میدان 17 شهریور، تقاطع مدرس و مصطفی خمینی(ره)، میدان طالقانی و خیابان شهدا از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد دارد.

حسنی با بیان اینکه مسیر سه راهی اردکول، میدان آیت الله فقیه و مصلی از آغاز تا پایان راهپیمایی ممنوعیت توقف و تردد دارد، افزود: همچنین تردد و توقف وسایل نقلیه در میدان بسیج، بلوار ولیعصر(عج)، میدان قدس، خیابان امام(ره) و خیابان مصلی سرایان ممنوع است.

وی افزود: مسیر بلوار شهید بهشتی از میدان امام خمینی(ره) تا میدان شهید قهرمان و خیابان شهید مطهری از میدان شهید قهرمان تا سه راهی ابن‌حسام خوسف نیز از آغاز تا پایان راهپیمایی ممنوعیت توقف و تردد دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی همچنین ممنوعیت تردد در مسیر میدان قدس تا میدان امام، از میدان پنجعلی تا میدان امام، حدفاصل میدان واحد تا میدان امام و تا مسجد جامع از آغاز تا پایان مراسم را از محدودیت‌های عبور و مرور در روز قدس در شهرستان طبس اعلام کرد.


انتهاي پيام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.