کرمان/

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم روزه دار و بصیر کرمان

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که بار دیگر رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی در تجاوزی وحشیانه و ظالمانه اقدام به کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌پناه و بی‌گناه فلسطین کرده و بیش از پیش فجایع غمباری را رقم زده است و زخمی دیگر بر پاره تن جهان اسلام نشانده و مردم عزتمند و روزه‌دار این سرزمین را آماج حملات ناجوانمردانه خویش قرار داده‌است؛ در غزه زنان و کودکان به خاک و خون کشیده می‌شوند و خانه‌ها، مساجد و بیمارستان‌ها هدف قرار می‌گیرند اما خبری از مدعیان حقوق بشر نیست جای اندوه و بسی تأسف است که در این ظلم عظیم، مجامع بین‌المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب، بر طبل حمایت از ظالم می‌کوبند و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را عامل اصلی جنگ معرفی می کنند تا شرایط را برایشیطنت های گسترده خود خصوصاً شیطان بزرگ در صحنه مبارزات حق و باطل در سرزمین های اسلامی فراهم کنند.

در شرایط کنونی، سوریه و عراق جولانگاه "داعش" فرزند نامشروع استکبار هستند که به اسم اسلام و ایجاد حکومت اسلامی در عرصه بی بصیرتی و تفرقه مسلمین مشغول جنایت است که این امر نشأت گرفته از غفلت و سردرگمی مسلمانان است.

همانگونه که رهبر فقید انقلاب اسلامی بر این اعتقاد بود که روز جهانی قدس تنها روز فلسطین نیست، روز امت اسلام است که فریاد رسای خود را علیه غده سرطانی صهیونیسم و استکبار جهانی برآورند، روزی است برای انسجام و اتحاد در رسیدن به هدف اصلی و پرهیز از اختلافات درونی و خلاصه روزی است برای غافل نماندن از دشمن.

ما نیز هم عقیده با خمینی کبیر (ره) هدف از برپایی روز قدس را، یک دل شدن مسلمانها در سراسر جهان به منظور کوتاه کردن دست صهیونیسم غاصب و پشتیبانان آن میدانیم و در این راستا با همبستگی بین المللی مسلمانان در حمایت از مردم مبارز فلسطین و قدس شریف به احقاق حقوق قانونی آنان برخواهیم خواست.

ما در این روز که نشان دهنده عمق فریاد "هَیهات مِن الذّله" در مقابل ظالمانی است که با تمام دنیای خود در مقابله با دین و دنیای ما آماده اند اعلام می کنیم در مقابله با آنان کوتاه نخواهیم آمد و با هدایت های امام مسلمین حضرت آیت ا... خامنه ای درسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان، از آزادی قدس شریف و جبهه مقاومت اسلامی حمایت خواهیم کرد.

در عصری که استکبار جهانی با موج حق خواهی و حقیقت طلبی در دنیا مواجه شده است و نقشه بی دین کردن مسلمانان جهان را نقش برآب می بیند و با ترفندهای مختلف تلاش دارد تا اسلام را در پوشش های متحجرانه یا اشرافگرایانه به انحراف بکشاند فریاد بر می آوریم که « انی لا أری الموت ألا السعاده و لا الحیاه مع الظالمین الا برما » به درستی که ما مرگ در این راه را سعادت و زندگی در کنار ستمگران را ننگ و عار می دانیم.

لذا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به امید آخرین جمعه انتظار هم صدا با تمامی مسلمین جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و فریاد مبارزه با استکبار و صهیونیسم را بلندتر از قبل سرمیدهیم باشد تا از زمینه سازان برپایی حکومت عدل مهدوی باشیم.

ان الذین قالوا ربنا ا... ثم استقاموا فلاخوف علیهم و لاهم یحزنون

«والسلام علی عبادا... الصالحین»

سید یحیی جعفری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان./ز


برچسب ها: بیانیه ، قدس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.