شهرکرد/

روز قدس، روز ریشه کنی صهیونیسم جنایتکار است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را روز ریشه کنی صهیونیسم جنایتکار عنوان کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در اطلاعیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی در کشتار مردم مظلوم غزه، آمده است: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ‌اش به اندیشه، وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

این اطلاعیه می‌افزاید: روز قدس امسال با انتفاضه خونین مردم در رمضان رنگ گلگون گرفته است. صد‌ها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس رفتند تا این بار روز قدس را به روز ریشه‌کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی او در افکار آزادیخواهان جهان تبدیل کنند. اینک ملت مجاهد فلسطین مقاومت اسلامی خود را با انگیزه و امید و عزمی خلل‌ناپذیر علیه اسرائیل غاصب به منصه ظهور رسانده‌ است.

در بخشی دیگری از این اطلاعیه آمده است: عجبا که امروز صهیونیست‌های متجاوز و تکفیری‌های متحجر همانند دو لبه قیچی، کیان مسلمانان را هدف قرار داده و اتحادی بنیادی میان خود به وجود آورده‌اند و دل همه پیروان ادیان توحیدی را مالامال از درد و اندوه ساخته‌اند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: روز قدس اکنون ده‌ها سال است که به صورت یک ضرورت سیاسی در میان همه ملل مسلمان و بعضا غیر مسلمان و حتی برخی افراد یهودی مورد توجه قرار گرفته است و هر سال ده‌ها میلون نفر در سراسر جهان به تظاهرات علیه این غده سرطان منطقه یعنی رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به وضعیت کنونی جهان اسلامی و ظهور دست‌های پلید رژیِم جنایتکار صهیونیستی در منطقه و در لباس گروه‌های تکفیری و سلفی و داعشی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز همگام با سایر مسلمانان جهان فریادهای خفته در آتشفشان سینه‌های‌مان را در روز قدس با شعار مرگ بر اسرائیل طنین انداز می‌کنیم و ایمان داریم که این فریادهای خفته در صورت نزدیک شدن به یکدیگر به آتشی سوزنده مبدل شده و سرتاپای جریانات ضد اسلام را به آتش خواهد کشید.ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.