اصفهان/

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری با مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان

تفاهم نامه همکاری شهرداری کاشان با مرکز خدمات حوزه های علمیه این شهرستان در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری منعقد شد.

مدیر مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان با اعلام این خبر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،گفت: دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز 1404 کاشان، تحقق رویکرد همکاری های فرهنگی مذهبی و آموزشی شهرداری و مرکز خدمات حوزه های علمیه این شهرستان از اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری در سال اقتصاد و فرهنگ است.

محمد علی فرجی، تکمیل فضاسازی و محوطه بیرونی بلوک های طلاب و روحانیان ساکن در شهرک خاتم الانبیاء(ص) واقع در مسکن مهر کاشان توسط شهرداری، جانمایی زمین مناسب جهت احداث ساختمان جدید برای مرکز خدمات حوزه های علمیه این شهرستان با امکانات فرهنگی و رفاهی و اختصاص زمین مناسب در بافت فرسوده برای طلاب و روحانیان از مهمترین بند های این تفاهم نامه است.

به گفته وی، ارائه خدمات تسهیل و تسریع در فرایند صدور پروانه، عوارض و دیگر امور اداری و خدماتی شهرداری به طلاب، ارائه تسهیلات فرهنگی، آموزشی، ورزشی با اعمال تخفیفات و استفاده از امکانات شهرداری و سازمان های تابعه نیز بخشی دیگر از بندهای این تفاهم نامه است.

فرجی در پایان تصریح کرد: همکاری درخصوص برگزاری همایش ها و برنامه های مشترک و ایجاد کارگروه های فرهنگی، آموزشی در منطقه کاشان و همچنین حضور روحانیون در سراهای محله با هدف اجرای طرح مباحث اخلاقی و اعتقادی از دیگر عناوین این تفاهم نامه است.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.