دیگر سوزش معده نخواهید داشت

اما اگر به دنبال یک راه طبیعی تر برای از جلوگیری از ترش کردن معده هستید، ریشه زنجبیل را به شما معرفی می کنیم که می توانید آن را به شکل کپسول در اکثر داروخانه ها پیدا کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران از آنجا که سوزش معده از بالا رفتن اسید به مری ایجاد می شود، تاثیر خنثی کننده داروهای ضد ترش کردن معده می تواند تسکین موقت برایتان ایجاد کند. اما اگر به دنبال راهکار طولانی مدت هستید، بلاکر های H2 بااینکه تسکین فوری ایجاد نمی کنند، اما میزان اسید معده شما را محدود می کنند. بیسموت (bismuth) نیز می تواند این درد را تسکین دهد.

 

گفته می شود که این ماده اسید اضافه معده را جذب می کند. می توانید امتحانش کنید و ببینید آیا تاثیر می کند یا نه. ریشه کوشاد، خاراگوش یا برنجاسف کوهی هم گیاهانی هستند که اگر قبل یا بلافاصله پس از صرف غذا مصرف شوند، می توانند سوزش معده را تسکین دهند.

 

یکی از مسکن های بسیار متداول طبیعی سوزش معده سرکه شراب سیب می باشد که می تواند یک جرعه از آنرا خالی یا محلول در مقداری آب در طول غذا مصرف کنید.

 

اصلاح کردن شیوه زندگی نیز می تواند تاثیرگذار باشد. غذا را تند تند و باعجله نخورید—آرام غذا بخورید و غذا را خوب در دهان بجوید. اگر موقع خواب دچار سوزش معده می شوید، سعی کنید چند ساعت قبل از رفتن به رختخواب چیزی نخورید.

 

البته اگر علائم ترش کردن معده در شما جدی است—یعنی اگر بیشتر از دو مرتبه در هفته دچار آن می شوید—حتماً باید به پزشک مراجعه کنید.

 

اما برای اکثر افراد، سوزش یا همان ترش کردن معده فقط گه گاه پیش می آید که با استفاده از روش هایی که گفته شد می توانند آن را تسکین دهند.

برچسب ها: سوزش ، معده ، نخواهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار