آیت الله جوادی آملی در دیدار اعضای ستاد انتفاضه و قدس:

وظیفه هر مسلمانی در هر جای دنیا حمایت از فلسطین است

آیت الله جوادی آملی گفت: وظیفه هر مسلمانی در هر جای دنیا حمایت از فلسطین است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید شب گذشته در جمع اعضای ستاد انتفاضه مردم فلسطین و روز قدس تاکید کرد: همه مسئولان و ملت ایران در داخل و خارج باید در روز قدس در حمایت از فلسطین در راهپیمایی شرکت کند.
 
وی افزود: جنگ جهانی اول و دوم 80 میلیون کشته داد اما بی نتیجه ماند نه کشتن زیاد و نه کشته دادن زیاد مشکلی را حل نمی کند اینکه غرب دم از دمکراسی می زند نه برای اینکه آدم شده بلکه از کشتن خسته شده است و تنها جهاد و شهادت است که مشکل را حل می کند.
 
آیت الله جوادی آملی در ادامه بیان داشت:کلینی از امام صادق (ع) نقل می کندکه حضرت مسیح گفته است اگر زخم خورده ای را ببینی و درمان نکنی شریک جرم هستی پس وظیفه ما مشخص است اگر طبیبیم وظیفه است طبابت کنیم ، دارو داریم وظیفه دارو رساندن است و اگر نداریم پول دارو را بدهیم حال انتفاضه و راهپیمایی کمترین کار است.
 
وی با بیان اینکه پرچم سه رنگ ایران برای ما مقدس است و برای آن جان می دهیم و شهید هم می دهیم گفت: بدانید که این پرچم نمی تواند پرچم یا حسین را حفظ کند و در مقابل آن پرچم حسین است که این پرچم سه رنگ را حفظ می کند و این برای ما اصل است و همین را عزیزان ما در غزه باید بدانند که پرچم قرآن و عترت است که آنان را حفظ خواهد کرد.
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این دیدارگفت: پیش از این راهپیمایی روز قدس تنها در 12 کشور برگزار می‌شد اما هم اکنون در حدود 80 کشور جهان برگزار می شود.
 
رمضان شریف به عملکرد 14 روزه مبارزان فلسطینی اشاره کرد و افزود: دراین مدت 40 کادر نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند که 6 نفر آنان افراد کلیدی بودند.
 
وی تصریح کرد: 90 درصد کشته های فلسطینی در حملات نظامیان رژیم صهیونستی مردم عادی و غیر نظامی بوده و به بخش دفاعی و گردانی مبارزان فلسطینی آسیب جدی وارد نشده است .
 
رییس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به روحیه مقاومت و ایستادگی مردم غزه برابر حملات وحشیانه صهیونیست‌ها گفت: روحیه فلسطینیان با وجود دادن 570 شهید، 3400 زخمی و ویران شدن 10 هزار خانه و آواره شدن 100 هزار نفر همچنان شکست ناپذیر است.
 
رمضان شریف خاطر نشان کرد:امسال در 780 نقطه کشور راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد شد و حدود 3500 خبرنگار داخلی و خارجی آن را را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار