اصفهان/

بیانیه مشترک هیاتهای ورزشی پیرامون روز جهانی قدس

هیاتهای بسکتبال،کاراته،ورزشهای همگانی،بولینگ و بیلیارد و بولس،سوارکاری و تنیس روی میز استان اصفهان بیانیه مشترکی پیرامون حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،در این بیانیه مشترک آمده است : چند هفته ای است رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی چون همیشه به بهانه های واهی جنایات وحشیانه را علیه مردم بی دفاع غزه آن هم در ماه مبارک رمضان آغاز نموده است .

مکتب صهیونیسم در میان سکوت معنادار پرچم داران حقوق بشر با زیر پا گذاشتن بدیهی ترین قواعد بین المللی و اخلاقی،وحشیانه ترین جنایات را علیه مردم غزه انجام می دهد و زنان و کودکان بسیاری را در این سرزمین مظلوم به خاک و خون می کشد .

به همین جهت هیاتهای بسکتبال،کاراته،ورزشهای همگانی،بولینگ و بیلیارد و بولس،سوارکاری و تنیس روی میز استان اصفهان طی صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن بنیاد رژیم غاصب صهیونیستی از مردم حق طلب و ظلم ستیز استان اصفهان به ویژه جامعه ورزش استان دعوت می نمایند تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس توطئه های از پیش ترسیم شده این دشمنان اسلام و انسانیت و نظام استکبار جهانی را خنثی نمایند.

مردم مظلوم و بی دفاع غزه آگاه باشند که این جنایات از نظر انسانهای آزاده پنهان نخواهد ماند .

شکی نیست در نهایت وعده خداوند که همان پیروزی حق بر باطل است محقق خواهد گردید.

انتهای پیام./ز
 

برچسب ها: اصفهان ، بیانیه ، روزجهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.