بیانیه شورای عالی استان ها به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس روز حیات اسلام است

قطعا مسئله قدس یکی از بزرگترین فجایع تاریخ مسلمانان است که با درد و غم و آوارگی مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است . روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی امت مسلمان با ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ 35 سال از تدبیر حکیمانه ،  مدبرانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ، روز فریاد تمامی مظلومان عالم بر سر تمامی ظالمان و زورگویان می گذرد و امروز آزادی قدس شریف یک آرمان و یک مسئله جهانی است و رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل ،  نزد ملتهای جهان منفورترین کشور است که از هیچ جنایتی فروگذار نیست و مروج واقعی تروریست نام گرفته است و هیچ انسان آزاده ای تاب شنیدن نام آن را ندارد .
 در حقیقت حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین پس از گذشت بیش از سه دهه از فرمان الهی امام راحل در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی به یک مطالبه حقیقی و حقوقی و همگانی در دنیای اسلام تبدیل شده و دنیای استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ و منفورتر از اسرائیل غاصب ، تلاش می نماید تا با طرح نقشه هایی شوم از این آرمان جلوگیری نماید که تمامی نقشه های آنان با عنایت خداوندگار مظلومان نقش بر آب شده است و به یقین وعده خداوند که همانا پیروزی مستضعفین بر ظالمان است نزدیک است و این شیاطین در باتلاقی که خود آفریده اند گرفتار خواهند شد و شعله های بیداری اسلامی ریشه های جور آنها را خواهد سوزاند. ان شاءالله .
قطعا مسئله قدس یکی از بزرگترین فجایع تاریخ مسلمانان است که با درد و غم و آوارگی مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است . روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و همبستگی امت مسلمان با ملت مظلوم و ستمدیده ی فلسطین است ، که در این روزها اوج خوی وحشیانه و خونخوار صهیونیسم بر علیه مردم بی پناه و مظلوم غزه را نظاره گریم و به همین منظور همه جامعه شورایی کشور در روز جمعه همراه با موج خروشان و توفنده امت اسلامی به ویژه ملت مسلمان و موحد ایران در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت می نمایند تا بار دیگر ضمن اعلام وفاداری و پایبندی به آرمانهای والای امام راحل و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) خشم و انزجار خود را از جانیان ددمنشانه رژیم خونخوار و پلید اسرائیل با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا به نمایش بگذارند .
به یقین حضور آحاد مردم خداجو در این راهپیمایی ، خلق حماسه سیاسی دیگری است که در تاریخ زرین انقلاب اسلامی شکوفا و پایدار خواهد ماند .

انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، قدس ، شورای عالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار