با حضور فعالین و صنوف صنعت گردشگری کشور؛

کیفیت مشارکت در بزرگداشت روز جهانی جهانگردی بررسی شد

کیفیت مشارکت فعالین بخش دولتی و خصوصی تاثیرگذار در صنعت گردشگری کشور طی نشستی با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بررسی تا در برنامه ریزی اجرایی گرامیداشت روز جهانی جهانگردی لحاظ گردد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد طی نشستی با نمایندگان نهادهای متولی سفر، روسای اتحادیه ها و انجمن های گردشگری به احصای ظرفیت های موجود در برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و نیز برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری پرداخت.
 
در این جلسه، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی در تاریخ 5 مهر ماه، برنامه ریزی ویژه گردشگران داخلی و خارجی، بهره مندی از ظرفیت راهنمایان تور، به خدمت گرفتن توانمندی های جوامع محلی، استفاده از بستر مساعد موجود در مراکز دانشگاهی، مدارس و سازمان های مردم نهاد در کنار استفاده از ظرفیت نهادهایی همچون شهرداری، صدا و سیما، وزارت کشور، وزارت امور خارجه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
 
همچنین تشکل ها و نهادهای خصوصی فعال در عرصه صنعت گردشگری نیز با ارائه پیشنهادات و ابتکارات جدید برای بزرگداشت این روز آمادگی خود را به منظور مشارکت و همکاری در برگزاری و اطلاع رسانی عمومی جشنواره مشارکت ملی گردشگری و روز جهانی جهانگردی اعلام کردند.
 
لازم به ذکر است نخستین جشنواره مشارکت ملی گردشگری هم اکنون به آدرس اینترنتی ir و www.IranTourismFestival.com پذیرای آثار علاقه مندان به این حوزه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گردشگری ، نشست ، جهانگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار