کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اقدامات وحشیانه رژیم‌صهیونیستی در غزه قابل تحمل نیست/ ملت ایران در حمایت از فلسطین تا آخر ایستاده‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به امید خدا، مردم با حضور گسترده‌شان در راهپیمایی "روز قدس" و با وجود گرما و زبان روزه نشان خواهند داد که پشت مردم مظلوم فلسطین و غزه تا آخر ایستاده‌اند و از آنان حمایت خواهند کرد.

"اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین و بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت: "روز قدس" نماد همبستگی جهان اسلام و تجلی اراده مسلمانان است.

وی افزود: روز قدس امسال متفاوت با سال‌های گذشته است، رژیم اشغالگر قدس طی هفته‌های اخیر جنایت‌های بسیار وحشتناکی را علیه مردم بی‌پناه و بی‌دفاع فلسطین و غزه به راه انداخته است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: به لطف خدا، مقاومت جانانه کار خود را برای دفاع از مردم فلسطین انجام می‌دهد، اما اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین قابل تحمل نیست.
 
کوثری تاکید کرد: سکوت معنادار سازمان‌های بین‌الملل و کشورهایی که مدعی آزادی و حقوق بشر هستند، دور انتظار نبود، اما جای تاسف دارد که زنان و کودکان در روز روشن در غزه قربانی می‌شوند و حکام عرب و منطقه سکوت کردند.
 
رئیس کمیته دفاعی مجلس خاطر نشان کرد: به امید خدا، مردم با حضور گسترده‌شان در راهپیمایی "روز قدس" و با وجود گرما و زبان روزه نشان خواهند داد که پشت مردم مظلوم فلسطین و غزه تا آخر ایستاده‌اند و از آنان حمایت خواهند کرد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار