کرمانشاه/

بیش از 85 درصد دانش آموزان ثبت‌نام کرده‌اند

مسئول ستاد ثبت نام مدارس آموزش و پرورش استان کرمانشاه به والدینی که تاکنون نسبت به ثبت نام فرزندانشان در مدارس دلخواه خود اقدام نکرده اند توصیه کرد، هرچه سریعتر برای ثبت نام به نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛جواد یاری با بیان اینکه مهلت قانونی ثبت نام دانش آموزان به پایان رسیده است، گفت: با تدابیر اندیشیده شده در استان والدین دانش آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نکرده اند می توانند جهت ثبت نام به نزدیک ترین مدرسه محل سکونتشان مراجعه کنند.

مسئول ستاد ثبت نام مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: با وجود اینکه مهلت قانونی ثبت نام در مدارس به اتمام رسیده، همچنان نسبت به ثبت نام دانش آموزان در مدارس اقدام می شود.

وی در ادامه ظرفیت مدارس را محدود دانست و گفت: والدینی که دیر نسبت به ثبت نام فرزندان خود در مدارس اقدام کرده اند نباید انتظار داشته باشند فرزندانشان در مدرسه دلخواهشان ثبت نام شوند.

مسئول ستاد ثبت نام مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه تعداد کل مدارس استان را4086 مدرسه دانست و گفت: در مجموع 14 هزار و 502 کلاس درس در مدارس استان وجود دارد.

یاری با بیان اینکه تاکنون بین 270 تا 280 هزار نفر از دانش آموزان در مدارس استان ثبت نام کرده اند، پیش بینی کرد: امسال در مجموع 309 هزار و 486 دانش آموزاستان به مدرسه بروند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.