شهرکرد/

روز قدس؛ حرکتی جهانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: امروز، روز قدس و مسئله فلسطین به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مهران مرادی، روز قدس را روز روحیه گرفتن مردم مظلوم فلسطین دانست و بیان داشت: روز قدس، روزی است که مردم مظلوم فلسطین توسط عدالت خواهان جهان به ویژه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی حمایت می شوند.

وی افزود: البته این حمایت ها و همبستگی ها باید همیشه وجود داشته باشد اما روز قدس به عنوان یک نماد و یادگاری از جانب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) نمود بیشتری دارد.

مرادی اذعان داشت: همانطور که امام (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است و این روز بیشترین تاثیر را بر روی بیداری اسلامی گذاشته است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد افزود: امسال که روز قدس با حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست به مردم مظلوم فلسطین و غزه مصادف شده است، بی شک این راهپیمایی پرشور تر از هرسال و با حضور گسترده مردم جهان و خاصه مردم متدین و روزه دار ایران برگزار می شود.

وی بیان داشت: در روز قدس بار دیگر مردم انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و دول عربی که با سکوت خود از این جنایات حمایت می کنند، نشان می دهند.

مرادی خاطرنشان کرد: امروز مسئله فلسطین به یک حرکت جهانی تبدیل شده و ماهیت شوم رژیم غاصب صهیونیست و استکبار جهانی برای همگان روشن و آشکار شده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.