منوی استارت در نسخه جدید ویندوز ۸.۱ رویت شد

حذف منوی استارت در نسخه 8 سیستم عامل ویندوز، انتقاد های زیادی را به دنبال داشت، گرچه ظاهر جدید این منو در نسخه 8.1 نسبه به ورژن 8 با تغییراتی همراه بوده اما همچنان کاربران در استفاده از آن با مشکل روبه رو بودند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، اما گویا با توجه به این موضوع مایکروسافت تصمیم گرفته است، منوی استارت را با همان شکل و شمایل قبل به ویندوز 8 باز گرداند، بر این اساس و طی اسکرین شاتی که مایکروسافت از Build 2014 این سیستم عامل منتشر کرده است.

این شرکت توانسته در نسخه در حال توسعه ویندوز 8.1 دوباره منوی استارت را با شکل و شمایل جدید و البته ساختار قبلی طراحی کند. و احتمالا به زودی شاهد اضافه شدن این منو به ویندوز 8.1 خواهیم بود.

با توجه به نارضایتی کاربران و همچنین گیج‌کننده بودن منوی استارت فعلی در ویندوز 8 مایکروسافت مجبور شد بار دیگر نسبت به بازگرداندن منوی قبلی اقدام کند، البته منوی فعلی نیز در گجت‌های لمسی کاربردی خواهد بود و احتمالا کاربر قابلیت فعال و غیرفعال سازی هر کدام از منوها را داشته باشد، انتظار می رود مایکروسافت منوی جدید را در غالب یک بسته بروزرسانی جدید برای ویندوز 8.1 عرضه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار