همراهی مجریان محبوب کودکان شبكه دو با راهپيمايان در روز جهانی قدس

شبكه دو سيما در روز جهانی قدس با برپايی دو ايستگاه همچون سال‌های گذشته همگام با راهپيمايان خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو ، گروه‌های برنامه ساز به همراه مجریان محبوب کودکان شبکه زندگی، جمعه 3 مرداد همزمان با روز جهانی قدس با اجرای برنامه در ایستگا های مختلف که در مسیر راهپیمایی قرار دارند همراهی و همدلی خود را با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی اعلام خواهند کرد.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، عموهای فیتیله ای (محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی) به همراه بهاره جهاندوست و عمو مهربان (مجتبی ظریفیان) و خاله رؤیا (آزیتا رضایی) در ایستگاه اول این شبكه واقع در تقاطع خیابان انقلاب و ابوریحان، روبروی پمپ بنزین، ضلع جنوب غربی به اجرای برنامه خواهند پرداخت . تا حضور کودکان و نوجوانان را به همراه والدینشان را به تصویر خواهند کشید . تهیه كننده این بخش از مراسم بر عهده ناصر آقایی (تهیه كننده برنامه فیتیله جمعه تعطیله) است.

در ایستگاه دوم شبكه کودک و خانواده که در تقاطع خیابان انقلاب و ولیعصر، روبروی پارك دانشجو قرار دارد ، خاله شادونه و دونه‌ها با اجرای برنامه های متنوع راهپیمایان را به حضوری گرم تر و همراهی با مردم بیگناه و مظلوم فلسطین دعوت می كنند. تهیه كننده گی این بخش از مراسم بر عهده علی اكبر ذاكری (تهیه كننده برنامه خاله شادونه) است. همچنین در این ایستگاه، مجریان دیگری نیز حضور خواهند داشت .

در روز جهانی قدس عمو ها و خاله های محبوب کودکان تلاش دارند تا با حضور در راهپیمایی به همراه سایر کودکان و خانواده ها ، جنایات رژیم اشغالگر قدس بر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این حماسه سیاسی را به تصویر در آورند.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار