ايتام كميته امداد امام (ره) در بانك ملي ايران افطار كردند

بانك ملي ايران در بيست و چهارمين شب ماه مبارك رمضان مصادف هفته اطعام و اكرام، ميزبان بالغ بر 300 نفر از مددجويان تحت پوشش كميته امداد امام خميني‌(ره) بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "بانک ملی ایران" در اين ضيافت از مددجويان مذكور پذيرايي شد و مبلغ 500 ميليون ريال از محل بودجه تبليغات در اختيار اين نهاد قرار گرفت تا در راستاي اشتغال و توانمندسازي اين عزيزان بكار گرفته شود.
 
همتي در اين مراسم، كه جمعي از مسئولان كميته امداد امام خميني‌(ره) نيز حضور داشتند بيان داشت: بانك ملي ايران براي اهداف خيرخواهانه و كمك به افراد آسيب‌پذير جامعه و حمايت مالي از كميته امداد امام خميني‌(ره) آمادگي كامل دارد.
 
وي به همكاري‌هاي نزديك بانك ملي ايران و كميته امداد امام خميني (ره) در طول ساليان متمادي اشاره كرد و افزود : كميته امداد يادگار امام راحل است كه با همت و تلاش مديران با سابقه و دلسوز اين نهاد، خدمات گوناگون و ارزنده‌اي را به مددجويان و افراد تحت پوشش خود ارائه مي‌كند.
 
رئيس هيأت مديره بانك ملي ايران ارائه خدمات به اين نهاد تاثيرگذار در جامعه را افتخاري بزرگ براي مديريت و كاركنان بانك خواند و افزود: حمايت‌هاي اقشار مختلف جامعه از ايتام بايد به صورت يك فرهنگ خاص، مورد توجه قرار گيرد.
 
 همتي در پايان سخنان خود از جوانان و نوجوانان حاضر در اين مراسم خواست با تلاش و كوشش و تحصيل علم و دانش و كسب مدارج بالاي علمي، پاسخ مناسبي به زحمات ، تلاش‌ها و حاميان مالي خود بدهند.
 
در بخش ديگري از اين مراسم سيد محمد علي هاشمي قائم مقام سرپرست كميته امداد امام خميني‌(ره) ضمن قدرداني از كمك‌هاي بي دريغ بانك ملي ايران گفت: حضور ايتام در جمع مديران و كاركنان بانك ملي ايران افتخاري بزرگ براي مجموعه كميته امداد و افراد تحت پوشش اين نهاد است.
 
وي به حسن همكاري بانك ملي ايران و كميته امداد اشاره كرد و افزود: بانك ملي ايران به رغم دغدغه‌هاي كاري و رسالتي كه نسبت به تمامي مردم و همچنين گردش چرخه اقتصادي كشور دارد، همواره با حمايت‌هاي مالي خود، پشتيباني لازم، از مددجويان ديگر بخش‌هاي اين نهاد را به نحو احسن انجام داده است.
 
هاشمي اشتغال و توانمندسازي خانواده‌هاي مددجو را از اهداف كميته امداد بر شمرد و اظهار داشت: مسئولان كميته امداد امام خميني(ره) براي تامين اهداف مذكور از بانك‌ها و كمك‌هاي مردمي بيشترين انتظار را دارند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، ملی ، افطار ، ایتام ، کمیته ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار