سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"روز قدس" قوت قلبی برای مسلمانان مظلوم فلسطین است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه روز قدس موجب قوت قلب مسلمانان مظلوم فلسطین و همبستگی اسلامی می‌شود، گفت: روز قدس روزی نیست که مختص به فلسطین باشد بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز اعتراض به پایمال شدن حقوق بشر است.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: روز جهانی قدس میراث ماندگار امام (ره)  و نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است که عزم و اراده مسلمانان را در برابر متجاوزان متجلی می‌کند.

وی با بیان اینکه روز قدس موجب قوت قلب مسلمانان مظلوم فلسطین و همبستگی اسلامی می‌شود، ادامه داد: روز قدس روزی نیست که مختص به فلسطین باشد بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز اعتراض به پایمال شدن حقوق بشر است.

سلیمی با تاکید بر اینکه جنایات اخیر اسرائیل یک انزجار بی‌سابقه از اسرائیل و آمریکا را در دنیا رقم زده است، گفت: حضور پرشور اقشار مختلف در این حماسه تجلی وحدت مسلمانان در حمایت از فلسطین ستمدیده است.
 
عضو فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیفی دینی بر همه مردم است، اظهار داشت: اکنون که مردم غزه چشم به یاری و همدلی دیگر مسلمانان در سراسر جهان دوخته‌اند بر همگان واجب است برای همدردی با ملت مظلوم وارد صحنه شوند.
 
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار