روزنامه الوطن:

پیروزی حق بر باطل در فلسطین نزدیک است

کسانی که از مرگ می‌ترسند، در حقیقت، راه را برای تسلیم شدن و خواری و ذلت هموار می کنند؛ ما باید بدانیم که سختی های امروز، راحتی آینده را در پی دارد و گرفتاری ها و مصیبت های ملت فلسطین، آزادی‌بخش فلسطین و نابودکننده رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روزنامه "الوطن"؛ سختی و مصیبت، معیار آزمایش مردان است، بهای آزادی، خون است و اولین صفحات تاریخ نیز، مرگ را مقدمه ی آزادی معرفی می‌کند.

کسانی که از مرگ می ترسند، در حقیقت، راه را برای تسلیم شدن و خواری و ذلت هموار می کنند و صحبت کردن از بیهودگی مبارزه که برخی امروز در قضیه ی غزه از آن دم می زنند، در واقع عجزی است که پس از آن امیدی به زندگی نیست.

غزه، این پایگاه کوچک مقاومت، اگر به درستی عمل خویش ایمان نداشت، قطعا تصمیم بزرگ خود را نمی گرفت، همان تصمیم بزرگی که پیش از این، لبنانی ها به هنگام اخراج اشغالگران صهیونیست از وطن خود گرفتند و الجزایری ها با اعطای بیش از یک ملیون شهید در مبارزه با دولت استعمارگر فرانسه بر آن اصرار ورزیدند و بوسیله ی آن استقلال خود را جشن گرفتند و نیز تصمیمی که ویتنامی ها به وسیله ی آن، پس از ملیون ها شهید در جنگی سخت مقابل بزرگترین ارتش دنیا یعنی آمریکا، آزادی خود را بنا کردند؛ امروز، ملت سوریه در جنگی سرنوشت ساز، با تروریسم مبارزه می کند و با وجود تقدیم ده ها هزار شهید و ویرانی های گسترده، دوباره با رئیس جمهور خود تجدید میثاق می کند؛ چرا که به فداکاری او ایمان دارد و اطمینان دارد که به زودی و با رهبری او، پیروز محقق خواهد شد.

کسانی که به هنگام جنگ های بزرگی مانند جنگ غزه، از ناتوانی و عجز، دم می زنند، سرنوشت وحشتناکی را پی‌ریزی می‌کنند؛ باید بدانیم که در مشکلات و مصیبت ها، تنها باید به پیروزی اندیشید.

زیباترین دارایی انسان به هنگام مشکلات، خیال و رؤیاست، ولی بهای آن بسیار سنگین است و آن خون هایی است که در رگ های ما جریان دارد و هر گاه اراده کنیم، در راه آزادی خود تقدیم می کنیم؛ باید بدانیم که سختی های امروز، راحتی آینده را در پی دارد و گرفتاری ها و مصیبت های ملت فلسطین، آزادی بخش فلسطین و نابودکننده رژیم صهیونیستی خواهد بود. اسرائیل دیگر، چیزی بیش از یک رژیم ضعیف شده که در جنگ 2006 و امروز از آن پرده برداشته ایم، نیست؛ درست است که او از تانک ها و سلاح های پیشرفته ای برخوردار است، ولی پیش از آنکه اقدام به حمله ی نظامی کند، شکست خورده است؛ او در مقابل اراده ی ملت فلسطین شکست خورده است و هر طفلی که می کشد و هر خانه‌ای را که ویران می‌کند و به آتش می‌کشد، شکست او سنگین تر می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار