رشت/

تغییر لحن غربی ها نشانه ای برای حل پرونده هسته ای

تغییر لحن غربی ها نشانه خواست آنها برای حل پرونده هسته ای است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، نماینده مردم آستار و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ، تمدید گفتگو های هسته ای ایران 5 + یک را فرصتی برای هر دو طرف خواند و گفت: آ‍زاد شدن دوباره پول های بلوکه شده و تغییر لحن غربی ها نشان می دهد آنها به دنبال حل پرونده هسته ای ایران هستند.

صفر نعیمی رز با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب گفت: رهبری فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستم اما بروید و مذاکره کنید و اگر به نتیجه رسیدید چه بهتر و اگر هم به نتیجه نرسیدید چیزی از دست نداده ایم.

وی افزود : در هر صورت بار دیگر حقانیت ما به دنیا ثابت می شود و درس عبرتی است برای کسانی که دهن کجی می کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس ، با بیان اینکه در هر حال ما پیروز مذاکرات هستیم گفت: هر دو طرف به این فهم رسیده اند که پرونده هسته ای ایران باید یک بار برای همیشه حل شود. وی افزود:آنها در سنوات گذشته فکر می کردند که هرچقدر تحریم ها ادامه یابد ایران با مشکلات بیشتری روبه رو می شود اما زمانی که دیدند اینگونه نیست و تحریم های ظالمانه تاثیرش بیشتر نمی شود و دولت یازدهم توانسته است در شرایط تحریم شاخص های اقتصادی را بهبود ببخشد به این نتیجه رسیدند دیگر نمی توانند شیوه ی گذشته را ادامه دهند و باید مواضع خود را در برابر ایران تغییر دهند و در مذاکرات وین 6 نیز این تغییر لحن به خوبی مشاهده می شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آزادسازی 2 میلیارد و 800 میلیون دلار دیگر از پول های بلوکه شده ایران هم نشان دهنده همین امر است و دو طرف در این 4 ماه فرصت مناسبی دارند دنبال راه حل های ممکن برای رفع مشکلات باشد.


انتهای پیام/ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.