شهرکرد/

روز قدس از روزهای نهادینه شده در فرهنگ اسلامی است

اصحاب فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری، طی صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و جامعه فرهنگی و هنری این استان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواندند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: روز قدس، روز وحدت و یک‌ پارچگی مسلمانان جهان و همدلی آنان با ملت مظلوم فلسطین، روز اسلام، روز تجدید میثاق با امام زمان (عج)، روز لبیک گفتن به آرمان‌های امام خمینی (ره) و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روز قدس روزی است که در آن تمامی مسلمانان جهان با راهپیمایی انزجارخود را نسبت به تجاوز به غزه و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند و خواهان آزاد سازی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی هستند، این روز نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم است.

اصحاب فرهنگ و هنر روز قدس را روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه همه دنیای زور و تزویر صهیونیزم بین‌المللی و شیطان بزرگ دانسته و یادآور شدند: مردم مسلمان جهان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می اندازند و موجودیت آن را با خطر جدی روبرو کرده و زمینه لازم را برای نابودی کامل این رژیم غاصب از روی کره زمین فراهم می کنند.

روز قدس روز عزت مردم مسلمان جهان، مردم فلسطین و سایر مردم مستضعف دنیا است که بر هر مسلمانی واجب است برای حفظ و دفاع از کیان بشریت و ارزش‌های انسانی در این راهپیمایی شرکت کند.

در پایان این بیانیه، اصحاب فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری آورده اند: جامعه فرهنگی و هنری استان چهارمحال و بختیاری نیز همدوش و همراه با ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و سایر ملت های مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرده و بار دیگر انزجار خود را نسبت به جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی ابراز می‌دارند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.