رمضان شریف:

ابتکار امام راحل مانع از تحقق استراتژی صهیونیست‌ها مبنی بر فراموشی آرمان قدس شد

رییس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس امسال، گفت: ابتکار امام راحل مانع از تحقق آرزوی دیرین صهیونیست‌ها مبنی بر فراموش شدن فلسطین و موضوع قدس شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ رمضان شریف رییس ستاد انتفاضه و قدس ، در دیدار اعضای این ستاد با آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع تقلید، در مورد برگزاری روز قدس تصریح کرد: در آغازین روزهای کار ستاد انتفاضه و قدس، روز قدس تنها در 12 کشور در قالب های هم اندیشی، نشست و در کشورهای معدودی به صورت راهپیمایی برگزار می‌شد.
 
وی با بیان اینکه خوشبختانه ما تجربه برگزاری 35 راهپیمایی عظیم سراسری را در کشور در روز قدس داشتیم، ادامه داد: در سال های اخیر از برکت برگزاری راهپیمایی های باشکوه در ایران اسلامی، در خارج از کشور تعداد کشورهای برگزار کننده روز قدس به 80 کشور رسید که به طور میانگین شاهد جمعیتی از 150 نفر گرفته تا 500هزار نفر در آنها بوده‌ایم.
 
شریف با اشاره به اینکه در داخل کشور هر سال راهپیمایی روز قدس در 770 شهر، شهرک و مرکز استان که نماز جمعه در آنها برگزار میگردد، برپا می شود افزود: تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس باعث شد تا مهم ترین راهبرد رژیم صهیونیستی در طول شصت و چهار سال گذشته مبنی بر تلاش برای فراموش شدن مسئله قدس و فلسطین عقیم بماند.
 
رییس ستاد انتفاضه و قدس تصریح کرد: عصبانیت صهیونیست ها از ابتکار عمل امام راحل در نامگذاری روز قدس باعث شد تا در هر سال صهیونیست هابرای انحراف افکار عمومی دست به اقداماتی بزنند تا از این روزنه ،جریان رسانه ای و خبری را از تمرکز و توجه به روز قدس منحرف کنند.
 
وی با اشاره به تجاوز وحشیانه اخیر صهیونیست ها به منطقه غزه، گفت: صهیونیست ها بعد از برکنار مرسی و روی کار آمدن دولتی که گمان می کردند روابط حسنه ای با آنها دارد و همچنین تحرکات عناصر داعش در سوریه و عراق ،تصور داشتند که اکنون بهترین زمان برای انهدام مقاومت اسلامی فلسطین است.
 
شریف با تاکید بر اینکه صهیونیست ها می پمداشتند ظرف 5 روز مقاومت اسلامی فلسطین را خلع سلاح خواهند کرد، اظهار داشت: تجربه فلسطینی ها از جنگ های 9 روزه و 22 روزه باعث شد تا مبنای نبرد آنها با صهیونیست ها از ایده های پان عربیستی به سمت ایستارهای اسلامی و مفهوم جهاد حرکت کند.
 
رییس ستاد انتفاضه و قدس افزود: صهیونیست ها که مدعی برخورداری از پنجمین ارتش بزرگ دنیا هستند طی چهارده روز گذشته صدمات قابل توجه ای را از نیروهای مقاومت متحمل شده اند.
 
وی ادامه داد: طبق اعتراف خود صهیونیست ها در روزهای اخیر 40 نفر از کادر نظامی ارتش صهیونیستی که در میان آنها فرمانده تیپ نیز دیده می شود به ضرب گلوله های نیروهای مقاومت از پای درآمده اند.
 
شریف با بیان اینکه نود درصد تلفات فلسطینی ها مردم بی دفاع هستند، گفت: این امر نشان دهنده چابک بودن و پراکندگی نیروهای نظامی مقاومت اسلامی است که خود را برای آسیب پذیری حداقلی آماده کرده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین به لحاظ تسلیحاتی وضعیتی مناسب دارند، خاطر نشان کرد: گرچه فلسطینی ها از ابتدای درگیری متحمل بیش از 570 شهید، 3500 زخمی و 100 هزار آواره بوده اند ولی روحیه آنها طبق قراین شواهد، روحیه شکست ناپذیری است.
 
رییس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر روز قدس امسال در کشور، افزود: امسال سی و ششمین راهپیمایی روز قدس در کشور برگزار می شود و انتظار می رود با توجه به جنایات صهیونیست ها در غزه، اقدامات تروریستی داعش در سوریه و عراق، ما روز قدسی متفاوت تر و باشکوه تراز سال های گذشته را شاهد باشیم.
 
شریف در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان کشور درصدد هستند تا کمک های بهداشتی و درمانی را به ملت مظلوم غزه برسانند و اخیراً نیز اعلام شد که بیمارستان های ایران توان پذیرش و ارئه خدمات به هزار مجروح فلسطینی را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار