آماده سازی سیستم حمل و نقل منطقه 19 برای شرکت مردم در روز قدس

شهردار منطقه 19 گفت: به منظور انتقال شهروندان به محل برگزاری مراسم روز قدس آماده سازی لازم جهت سرویس دهی اتوبوسرانی این منطقه از 7 صبح صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19، رضا نثاری با بیان این خبر افزود: سرویس دهی اتوبوس های این منطقه از پایانه سروری، میدان خانی آباد نو و شهرک رسالت آغاز می شود. درهمین راستا اتوبوس های لازم در اختیار تمامی مساجد، مدارس و پایگاه های بسیج منطقه که درخواست اتوبوس کرده اند قرار خواهد گرفت. 

همچنین خطوطی که به میدان انقلاب منتهی می شود تقویت خواهد شد و پس از اتمام مراسم نیز اتوبوسهای منطقه از خیابان ابوریحان در میدان انقلاب، شهروندان را به منطقه انتقال خواهند داد. 

وی با اشاره به اینکه جهت انتقال آسانتر شهروندان اتوبوس هایی نیز در نواحی منطقه مستقر خواهند شد اظهار کرد: در شهرک رسالت، شهرک گلریز و مرتضی گرد اتوبوس های مورد نیاز تأمین شده است تا  جهت شرکت در مراسم روز قدس به مردم سرویس دهند.

نثاری در ادامه از مشارکت فرهنگی شهرداری این منطقه در روز قدس خبر داد و اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان غرفه هایی ویژه منطقه 19 در خیابان فلسطین همچون سال گذشته دایر و از طریق آنها محصولات فرهنگی، بروشور و ادعیه توزیع می شود.

شهردار منطقه 19 یکی از ویژه برنامه های این منطقه را به مناسبت روز قدس برپایی نمایشگاه دانست و تصریح کرد: در حال حاضر این نمایشگاه با ارائه عکسهایی از غزه و فلسطین، تعدادی از غرفه های برنامه فصل نیایش بوستان ولایت را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها: شهردار ، منطقه ، شرکت ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار