کتاب" فناوری اطلاعات و جهان امروزی " منتشر شد

عرفان حائز گفت: کتابم توسط انتشارات پرستوی سپید به چاپ رسید.

" عرفان حائز" نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: این کتاب، چشم اندازی از آینده‌ی فناوری اطلاعات را در سازمان‌های پلیس به تصویر می‌کشد که در آنجا همه کارهای اداری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
 
وی افزود: افسران پلیس و کارآگاهان به جای حضور فیزیکی در شهر، با بهره‌گیری از پایگاه‌های اطلاعات هوشمند، به جستجو می پردازند.
 
این نویسنده خاطر نشان کرد: یکی از این پایگاه های اطلاعات هوشمند، حاوی نمونه‌های DNA شهروندان بوده و بررسی پرونده یک مظنون به راحتی انجام می گیرد. ماموران پلیس با امکان ثبت صورت افراد، بجای احکام اداری امروز، با فرمان‌های گفتاری برای انجام ماموریت یا حضور در دادگاه آماده خواهند شد.
 
حائز ادامه داد: خودروهای پلیس بیشتر شبیه به آزمایشگاه های کوچک جنایی شده و از طریق ارتباط مستمر با مرکز تشخیص های جنایی، در تشخیص جرم و دستگیری متخلفان، نقش به سزایی ایفا خواهند کرد. چنانچه شهروندی مرتکب یک جرم رایانه ای گردد، نوع جرم و موقعیت وی به سرعت مشخص شده و دستور جلب مجرم به نزدیکترین گشت پلیس اعلام خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: کتاب " فناوری اطلاعات و جهان امروز" با قیمت 80 هزار ریال و در 104 صفحه توسط انتشارات پرستوی سپید به چاپ رسیده و روانه بازار شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار