همایش بین‌المللی نانو برای امنیت و دفاع

همایش بین‌المللی نانو برای امنیت و دفاع، به دنبال بررسی پیشرفت‌‌های کنونی، یافته‌های تحقیقاتی و اطلاعات مربوط به فناوری‌نانو در بخش‌های امنیت و دفاع است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ،‌ همایش بین‌المللی نانو برای امنیت و دفاع، به دنبال بررسی پیشرفت‌‌های کنونی، یافته‌های تحقیقاتی و اطلاعات مربوط به فناوری‌نانو در بخش‌های امنیت و دفاع است. 
 
همایش بین‌المللی نانو برای امنیت و دفاع (NanoSD2014) در روزهای 23 تا 26 سپتامبر سال جاری (1 تا 4 مهرماه 1393) در شهر آویلای اسپانیا برگزار خواهد شد. در چارچوب این همایش که به همت مؤسسه‌ی فانتوم اسپانیا و همکاری یونسکو (UNESCO) برگزار می‌شود، اثرات فناوری‌ نانو بر بخش‌های دفاعی و امنیت، بحث و بررسی خواهد شد. 
 
NanoSD2014، به دنبال بررسی پیشرفت‌‌های کنونی، یافته‌های تحقیقاتی و اطلاعات مربوط به فناوری‌ نانو که بخش‌های امنیت و دفاع را تحت ‌تأثیر قرار خواهد داد، است. 
 
حسگرها، نساجی، نانو اپتیک، نانوفتونیک، نانوالکترونیک، نانومواد، نانو زیست‌فناوری، نانوپزشکی، انرژی، نانوغذا و علوم قضایی از جمله موضوعاتی هستند که در چارچوب همایش بین‌المللی نانو برای امنیت و دفاع ، بحث و بررسی خواهند شد. 
برخی از محورهای اصلی این همایش عبارتند از: 
 
1- راهبرد، فناوری و مدیریت: چالش‌های امنیتی فناوری‌های نوظهور در قرن 21 
2- کاربردهای ایمنی و امنیت متامواد اُپتیک 
3- مواد نیرومند نانوساختار: فرصت‌های ارتقای عملکرد 
4- کاربردهای فناوری‌نانو در علوم قضایی 
5- پیشرفت‌های اخیر در نانومواد و فناوری‌های ترانزیستورهای فیلم نازک 
مرکز تحقیقات و فناوری تالس، آزمایشگاه ملی لورنس لیورمور، شرکت لاکهید مارتین، آژانس دفاع اروپا، ناسا، وزارت دفاع اسپانیا و ... از جمله حامیان اصلی این همایش محسوب می‌شوند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه نمایید. 
http://www.nanosdconf.com/NSD/index.php  



انتهای پیام/
 

برچسب ها: همایش ، نانو ، امنیت ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار