همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛

انعکاس صدای حمایت از قدس شریف در "رادیو سلامت"

جمعه سوم مرداد ماه همزمان با سی و ششمین سالروز حمایت از قدس شریف است. روزی که بار دیگر مردم ایران زمین همراه با سایر جهانیان با حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس، علاوه بر آگاه كردن جهان از اين جنايات و محكوميت دد منشي هاي رژيم صهيونيستي، به دفاع از مردم غزه بر می خيزند.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، گروه های برنامه ساز شبکه رادیویی سلامت همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس و حضور گسترده ملت ایران در راهپیمای این روز، اقدام به تولید برنامه های متنوع و مختلف برای انعکاس این حضور پرشور کرده است. 

بر اساس این گزارش، گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم شبکه رادیویی سلامت، از ساعت 8:30 صبح به مدت 90 دقیقه در برنامه «نقطه سر خط» به موضوع «همدلی و همراهی با مردم فلسطین» می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی محسن کریمی و گویندگی مژگان اسدی و رضا شجاعی به روی آنتن می رود.

بر اساس همین گزارش، برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی از ساعت 10:30 به مدت 90 دقیقه با بخش هایی چون گزارش زنده از راهپیمایی مردم تهران به گزارشگری فرحناز اکبر زاده، ارتباط با مسئلان بسیج جامعه پزشکی و وزارت بهداشت و همچنین گفت و گو با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، موضوع «هم نوایی و همدلی با مردم فلسطین» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. گفتنی است، این برنامه کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز و ستاباکس کانال 57 تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: رادیوسلامت ، روزقدس ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار