وکیل کشتی‌گیران شاکی پرسپولیس:

تکلیف اموال توفیقی پرسپولیس را تا شنبه مشخص می‌کنیم

مدتی است که دوباره حواشی بدهی باشگاه پرسپولیس به کشتی‌گیران مجددا به اوج رسیده و این بار کار به توقیف اموال باشگاه سرخ پوشان تهران کشیده است.

نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه مدیران باشگاه پرسپولیس در مورد این پرونده شفاف‌سازی عمل نکرده و نمی‌کند و باعوام فریبی و گمراه کردن مطبوعات، رسانه‌ها و مردم این پرونده را دچار گره کرده‌اند.

وکیل مدافع کشتی‌گیران شاکی از باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما در تاریخ 30 اردیبهشت به باشگاه  پرسپولیس اعلام کردیم که مشکلات را حل کند ولی تا تاریخ 30 تیر یعنی به مدت 2 ماه آنها هیچ اقدامی انجام ندادند و روند رسیدگی به این پرونده را پیچیده‌تر کردند.
 
وی افزود: نمی‌دانم چرا مدیر عامل پرسپولیس و همکارانش با این پرونده این گونه برخورد می‌کنند به طور مثال این پرونده در حال حاضر در شعبه 37 دادگاه در حال بررسی است ولی وکیل باشگاه به شعبه 38 مراجعه کرده و اعلام می‌کند که جوابیه دادگاه را به این شعبه ارسال کرده‌اند اما در این خصوص رویانیان مدیر عامل سابق باشگاه اعلام کرده باشگاه پرسپولیس به کشتی‌گیران بدهکار نیست ولی پس از مدتی رویانیان این بحث را تکذیب می‌کند و می‌گوید در این رابطه مصاحبه‌ای نکرده است این اعمال جزو گمراه کردن افکار عمومی و بحرانی کردن این پرونده سود دیگری ندارد.
 
 نوری گفت: تا شنبه تکلیف اموال توقیفی باشگاه پرسپولیس را مشخص می‌کنیم آقایان باید این را بدانند که ما از حق کشتی‌گیران نخواهیم گذشت و به دنبال احیای حق آنها هستیم پس بهتر است با این مشکل به صورت منطقی برخورد کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکلیف ، اموال ، شنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار