قزوین/

نماینده مردم قزوین:ادعای اسلامگرایی داعش با حمایت از رژیم صهیونیستی باطل شد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت:داعشی ها با وجود ادعای اسلام گرایی از فجایع غزه حمایت میکنند و این عامل نشان دهنده ادعای دروغین آنهاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛حجت الاسلام سید مرتضی حسینی درباره جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد:داستان امروز غزه با دوحادثه قبلی غزه که جنگ های 11 و 33 روزهبودند دو تفاوت اساسی دارد.


وی افزود:در جنگ های قبلی غزه و رژیم صهیونیستی آمریکا و اروپائیان در ظاهر جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم می‎کردند ولی در این جنگ شاهد آن هستیم که آمریکا و عربستان سعودی و غیره از رژیم صهیونیستی حمایت می‎کنند.


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت:حادثه فلسطین اتفاق بسیار تلخی است که دل هر انسانی را اعم از مسلمان و غیر مسلمان به درد می آورد البته معتقد هستم با مقاومتی که به وجود می آید پیروزی نهایی با فلسطین و شکست با رژیم صهیونیستی است.


دبیرکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:اما چیزی که باید مسلمانان به آن توجه کنند این است که چرا داعشی ها که ادعا اسلام گرایی می‎کنند از این حوادث حمایت می‎کنند و این عامل نشان دهنده ادعای دروغین آنهاست و یاچرا عربستان سعودی میلیاردها دلار برای جنگ عراق و سوریه هزینه میکند ولی در غزه با مردم فلسطین همکاری نمی‎کند.


وی عنوان کرد:در اتفاقات غزه هوشیاری مسلمان لازم است که به این درک برسند که عربستان سعودی عامل رژیم صهیونیستی است و هدف آنها در سرمایه گذاری عراق و سوریه ضعیف کردن مقاومت است.


حسینی خاطرنشان کرد: حداقل کاری که برای مسلمانان غزه می توانیم انجام دهیم شرکت در راهپیمایی روز قدس است و مردم با حضور خود باید بگویند که مردم و حکومت ایران حامی مردم فلسطین است.


انتهای پیام/
برچسب ها: ادعا ، اسلامگرایی ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.