قزوین/

کارآفرینی جوانان نخبه در قزوین تقویت می‎شود

استاندار قزوین گفت:جوان فارغ التحصیل کارجو با یک جوان کارآفرین تفاوت های زیادی دارد زیرا این جوان موفق منتظر نمی‎ماند تا کار به سمت او برود، بلکه تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا بتواند با خلق یک موقعیت به دنبال کارآفرینی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛مرتضی روزبه در دیدار جوانان نخبه استان قزوین اظهار کرد: 23 جوان برگزیده جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، علمی، ورزشی و مذهبی از سرمایه های استان قزوین محسوب می شوند.


وی در این دیدار با اشاره به اینکه جوانان باید با شناسایی جوهره جوانی آن را در وجود خود پرورش دهند، افزود: جوانی سکوی پرش زندگی است و این دوران به طور یقین می تواند انسان را در آینده به کمال و آرامش برساند


استاندار قزوین گفت: دوران جوانی و نوجوانی دوره ای است که اگر با فکر و تدبیر و معنویت همراه شود، می تواند منجر به رسیدن به مسیرسعادت و کامیابی شود پس لازم است که همه جوانان و به ویژه جوانان نخبه و برگزیده استان قزوین برای پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف تلاش کنند.


روزبه با اشاره به اینکه رشد اخلاقی یک جوان وابسته به نوع فکر و نگاه او به مسائل پیرامون واطراف است، عنوان کرد: یک جوان بدون شک در صورت نگاه مثبت حاکی از امید و معنویت است که می تواند به سرمنزل نهایی موفقیت و رشد مسائل اخلاقی دست یابد.


وی با اشاره به اینکه جوانان باید به توانایی های خود باور قلبی و اعتقادی راسخ داشته باشند، عنوان کرد:دراین صورت است که آنان می‎توانند تواناییهای خود را به نمایش و آن را پرورش دهند بنابراین مسئولان باید به دنبال رائه راهکارهایی اصولی در راستای تقویت اعتقادات در جوانان باشند.


استاندار قزوین با بیان اینکه جوان فارغ التحصیل کارجو با یک جوان کارآفرین تفاوت های زیادی دارد، خاطرنشان کرد: تفاوت این دو جوان از زمین تا آسمان هست ، زیرا یک جوان موفق منتظر نمی ماند تا کار به سمت او برود، بلکه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند با خلق یک موقعیت به دنبال کارآفرینی باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: کارآفرینی ، جوانان ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.