کمک جاسوسان رژيم صهيونيستی به جنگنده‌های اسرائيلی

جاسوسان رژیم صهیونیستی در نوار غزه با دادن علائم ویژه به جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی کمک کرده‌اند به مناطق مورد نظر حمله کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از  پایگاه اینترنتی خبرگزاری سما؛  منابع ویژه در نیروهای مقاومت پنجشنبه با اعلام این خبر گفتند شماری از جاسوسانی که پیش از این سازمان امنیت داخلی در غزه موفق به شناسایی آنها نشده است از ابتدای عملیات نظامی اسرائیل علیه غزه از علائم ویژه استفاده می کنند که هواپیماهای اسرائیلی را قادر می سازد به خانه های مردم و مبارزان حمله کنند.
این منابع به روزنامه محلی القدس گفتند مشاهده می شد که از سلاحهای مختلف سبک گلوله هایی شلیک می شود که پس از شلیک خط قرمزی در نزدیک خانه هایی که هدف قرار می گیرد به وجود می آورد.
این منابع گفتند مشخص شد که جاسوسان رژیم صهیونیستی این گلوله ها را به عنوان علائم ویژه برای هواپیماهایی که مأموریت انجام می دهند شلیک می کنند.
این منابع گفتند شماری از جاسوسانی که دستگیر شده اند به این مسئله اعتراف کرده اند.
مقاومت فاش کرد شماری از مزدوران طی چند روز گذشته اعدام شده اند. چهار جاسوس نیز در ابتدای عملیات نظامی علیه غزه اعدام شدند.
این منابع گفتند نه جاسوسی که دست داشتن آنان در قتل گروهی از رزمندگان در محله شجاعیه در شرق غزه ثابت شده است اعدام شدند.
این منابع گفتند شماری از جاسوسان نیز پس از گرفتن دستگاههای ارتباطی از آنان به حبس خانگی ملزم شده اند.
برخی منابع دیگر مقاومت چند روز پیش فاش کرده بودند مقاومت چهار جاسوس را که در قتل شماری از رزمندگان فلسطینی دست داشتند اعدام کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
Down with IsraHell.
آخرین اخبار