شیراز/

فراخوان همايش بين المللي سالمندي و سلامت

فراخوان ارسال مقاله به همایش بین المللی سالمندی و سلامت در شیراز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ این همایش 6 تا 7 اسفند در شیراز برگزار می شود.


علاقه مندان می توانند تا 30 مهر آثار خود را به دبیر خانه همایش به نشانی شیراز، خیابان زند،ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طبقه چهارم، مرکز تحقیقات سالمندی ارسال کنند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مسئله سالمندی جمعیت پدیده ای است که در طی سالیان اخیر به دلایل مهمی از جمله کاهش میزان مرگ و میر ناشی از پیشرفت های علوم پزشکی و بهداشت و ترویج آموزش و پرورش و در نتیجه افزایش امید به زندگی و طول عمر در سطح جهان مطرح شده است.


رضازاده ادامه داد: در این راستا مقابله با چالشهای فرا راه این پدیده و اتخاذ سیاست های مناسب درباره ارتقا سلامت جسمی، روحی، اجتماعی سالمندان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در دستور کار جوامع بین المللی قرار گرفته است.


برگزاری کنگره بین المللی سالمندی و سلامت این فرصت را پیش می آورد تا با حضور صاحب نظران، متخصصان و علاقه مندان و ارائه تجربیات و ثمره مطالعات و تحقیقات آنان در مباحث و موضوعات سالمندی، زمینه های علمی جهت حصول پیشرفت و بهبود وضعیت سلامت سالمندان مهیا شود.

این مقام مسئول افزود:محققان و پژوهشگران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به نشانی الکترونیکی http://elderly.sums.ac.ir/fa/ مراجعه کنند.


براساس این گزارش؛خود مراقبتی و سالمندی، تغذیه و سالمندی،فعالیت بدنی و سالمندی، مراقبت های پرستاری و سالمندی، سلامت زنان و سالمندی، بیماریها و سالمندی، سلامت روان و سالمندی، توانبخشی و سالمندی، دهان و دندان و سالمندی، دارو درمانی و سالمندی، گذار جمعیتی و اپیدمیولوژی سالمندی، سوانح، حوادث و سالمندی، آموزش سلامت و سالمندی، جراحی زیبایی و سالمندی از محورهای این همایش است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.