برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روز قدس اعلام شد

میزبانی غرفه‌های فرهنگی هنری از راهپیمایان روز قدس / خلق نقاشی بزرگ با استفاده از شن‌های رنگی با مشارکت کودکان در میدان انقلاب

باتعبیه هفت غرفه در میدان انقلاب از راهپیمایان روز جهانی قدس در پایان مسیرهای 9 گانه بین هزاران محصول فرهنگی با موضوع فلسطین و غزه بین روزه‌داران کودک و نوجوان توزیع می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، غرفه نماد حجمی شیطان و اسرائیل با امکان پرتاب نمادین سنگ به آن با هدف تطبیق نماد شیطان با اسرائیل، ابراز انزجار نسبت به ماهیت شیطانی رژیم صهیونیستی و بازنمایی انتفاضه مردم مظلوم فلسطین از جمله غرفه‌هایی است که در میدان انقلاب قرار دارد. ضمن اینکه راهپیمایان می‌توانند با حضور در غرفه لوکیشن عکس خانوادگی در صحنه‌های مرتبط با انتفاضه و حوادث غزه عکس بگیرند و آن را به یادگار از آخرین جمعه ماه رمضان سال 93 با خود به خانه ببرند.
 
یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین برنامه‌های فرهنگی هنری راهپیمایی روز قدس امسال خلق یک نقاشی بزرگ با استفاده از شن‌های رنگی با مشارکت کودکان و خردسالان در میدان انقلاب است. قرار است تصویر این نقاشی با موضوع قدس و فلسطین در اقدامی نمادین برای کودکان غزه ارسال شود.
 
امضای طومار اعتراض به جنایات غزه، طراحی کاریکاتور مرتبط با موضوع جنایات غرب و صهیونیسم در فلسطین مظلوم، ساختن دومینو با انتخاب جمله‌هایی در حمایت از کودکان غزه با حضور کودکان ایرانی، نقاشی کودک با موضوع حوادث خونبار غزه و دفاع از قدس و فلسطین همراه با اهدای جوایز و برگزاری مسابقه دلنوشته پیامکی هم در غرفه‌های متنوع میدان انقلاب میزبان راهپیمایان روز قدس خواهند بود.
 
بر اساس این گزارش همچنین محصول شهر قبله با هدف معرفی شهر قدس تولید شده و روز جمعه میان راهپیمایان روزه‌دار تهرانی توزیع می‌شود و نشریه آفتابگردان هم که به همت فرهنگسرای انقلاب تولید شده، در دسترس کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد. توزیع کلاه فوم با شعار مهربانی با غزه دیگر برنامه سازمان برای آخرین روز ماه مبارک رمضان است. ضمن اینکه 20 تابلو با موضوع بیداری اسلامی در مسیرهای راهپیمایی نصب شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: غزه ، فلسطین ، غرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار