ایلام/

اوج انزجار از رژیم صهیونیستی راهپیمایی روز قدس است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بزرگترین جنایت درغزه در حال وقوع است و نه تنها برای جهان اسلام، بلکه برای بشریت یک مصیبت بزرگ و عزای جهانی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،عمران‌علی محمدی، اظهار کرد: جنایت رژیم غاصب اسرائیل در غزه یک جنایت جنگی و نسل‌کشی است و اقدامات بی‌رحمانه این رژیم عمق فضاحت و بی‌حیایی شیطان بزرگ و دروغگویی دولت‌های غربی را به نمایش گذاشت و یک بار دیگر ناکارآمدی و رسوایی نهادهای بین‌المللی را ثابت کرد.

وی افزود: مردم جهان از رژیم فاسد اسرائیل و حامیان آنان متنفرند و امروز چهره زشت این رژیم و حامیان آن بیش از پیش بر جهانیان آشکار شده است.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیسم در غزه گفت: این رژیم بزرگترین گروهک تروریستی در جهان است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که «امروز همه آزادگان و مستضعفان و مسلمانان واقعی عزادار هستند» خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ وقت خود را صرف حمایت از رژیمی که محکوم به فناست نکند؛ چراکه بدون شک صهیونیسم‌ در مقابل ‌موج ‌نسل‌های ‌رو به ‌ازدیاد فلسطینی‌ و مردم آزادیخواه جهان طاقت‌ نخواهد آورد.

وی با بیان این‌که «اوج این انزجار در روز قدس به نمایش گذاشته خواهد شد» افزود: روز قدس نشان‌دهنده‌ صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است و روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌ صهیونیزم است که به وسیله‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

وی روز قدس را یکی از برجسته‌ترین یادگارهای امام(ره) دانست و اظهار کرد: نشانه‌ دلبستگی آزادیخواهان و ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین در حمایت از مظلوم است و یقین دارم آزادیخواهان و حامیان مردم مظلوم فلسطین و ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم استان برگ‌زرین دیگری در حمایت از فلسطین و قدس شریف رقم خواهند زد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در روز قدس امسال به یاری خداوند خون تازه‌ای در رگ‌های امت اسلامی در حمایت از فلسطین دمیده خواهد شد و سردمداران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی منتظر خشم آزادگان در روز قدس باشند.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: ایلام ، صهیونیست ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.