رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی:

زمینه فرآوری خرما در کشور فراهم شود

نورانی گفت: یکی از بحث‌‌های مهم روی خرما استفاده از این محصول در صنایع غذایی است که باید زمینه فرآوری آن در کشور فراهم شود.

رضا نورانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از بحث‌های مهم روی خرما، استفاده از این محصول در صنایع غذایی است که باید زمینه فرآوری آن در کشور فراهم شود.
 
وی در ادامه افزود:  کشور‌های مختلف در جهان در زمینه‌هایی چون تهیه شکلات، شیرینی خرما برای تولید این محصولات استفاده می‌کنند.
 
 رییس اتحادیه با اشاره به این که اگر کارخانجات برای تولید این محصول در کشور ایجاد شود ما حتی شاهد کمبود خرما در کشور خواهیم بود تصریح کرد: فقط زمینه تولیدات باید ایجاد شود تا ما صادرات بیش‌تری به کشورهای مختلف جهان داشته باشیم.
 
وی در پایان یادآور شد: هر خرما در صنایع مختلفی به کار می‌رود که باید مسئله توجه و همچنین مسئله‌ خرید تضمینی و بسته‌بندی نیز در کشور جدی گرفته شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: محصولات ، خرما ، فرآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی از جنوب
۱۴:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
در حالی که امارات خرما به پاکستان هند اندونزی و مالزی صادر می کند با بسته شکیل ما هنوز بسته بندی و بازار یابی نمی توانیم بکنیم - تو اخبار یک سری شنیدم که آذربایجان خومان خرما بصورت پاستوزیزه با بسته بندی عالی به اروپا صادر می کنند - مردم جنوب باید مانند آنها با هم سرمایه اندک خود جمع آوری و از مردم آذربایجان کمک بگیرند
آخرین اخبار