نیرومند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در تدوین برنامه‌های آموزشی

در تدوین برنامه‌های آموزشی ادارات کل آموزش فنی وحرفه‌ای از تمامی ظرفیت‌های مورد نیاز در بخش‌های دولتی و غیردولتی بهره‌برداری شده است.

 پوراندخت نیرومند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در تدوین برنامه‌های آموزشی ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای از ظرفیت‌های بخش دولتی و غیردولتی بهره‌برداری شده تا سهم بخش‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر و فناوری‌های راهبردی بر اساس نیاز سنجی و قطب‌بندی و شاخص‌های جمعیتی، سند توسعه استان سند اشتغال در برنامه مشخص شود. 

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین بازنگری مستمر استانداردهای آموزش شغلی و شایستگی، تدوین استاندارد و آموزش‌های مورد نیاز منطبق کردن شایستگی‌های حرفه‌ای مربیان با تغییرات صنایع و فناوری‌ها هم از ضروریاتی است که برای انطباق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با نیاز بازار کار باید صورت بگیرد. 

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر برنامه‌های مدولی به منظور توسعه وسط آموزش‌های مهارتی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مورد توجه قرار گرفته است امیدواریم با انجام کارهای اصولی و بنیادی در این نوع آموزش شاهد تحولی عظیم در کشور باشیم. 

انتهای پیام/    
برچسب ها: بازنگری ، شایستگی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار