همدان/

اوج مواجهه جبهه کفر و اسلام در روز قدس است

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: اوج مواجهه جبهه کفر و اسلام و اوج عدالت خواهی و مبارزه با استکبار و دفاع از مستضعفین در روز قدس است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگویی اظهار داشت: هر انسان مسلمان و هر انسان آزادیخواه و هر انسانی که به شرف و حیثیت انسانی اعتقاد دارد باید در این روز فریاد نابودی اسرائیل و فریاد انزجار و تنفر خود از اسرائیل را که نماد ظلم و بی عدالتی است، نشان دهند.


وی افزود: روز قدس و مبارزه با اسرائیل باید به عنوان یک الگو در بین تمامی ملت های مسلمان و غیر مسلمان در راستای مبارزه با استکبار و ظلم نهادینه و فرهنگ شود تا ملت ها در برابر هر حرکت غیر انسانی و غیر منطقی بایستند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بیان داشت: اتفاقات امروز در منطقه و غزه همه ملت ها و مسلمانان و خصوصا ملت ایران را در برابر ایستادگی در مقابل ظلم منسجم تر می کند و افراد در جمعه آخر ماه رمضان با انگیزه بیشتری در راهپیمایی شرکت می کنند.


وی با اشاره به اینکه اسرائیل باید از بین برود و این به یک خواست عمومی تبدیل شده است، اضافه کرد: با توجه به این امر و جنایت های صورت گرفته در غزه رسانه ها نقش موثری دارند و باید این اتفاقات را تحلیل و تبیین و همچنین به اطلاع مردم برسانند و تمامی ملت ها و رسانه ها باید برای برداشتن این غده سرطانی و دمل چرکین در منطقه اقدام کنند.


این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبارزه با استکبار و خلاقیتی است که امام خمینی(ره) در این راستا انجام دادند و اسلام را از پستوی خانه ها، کتابخانه ها و مساجد به عرصه اجرا درآوردند و آن را عمومی کردند.


حجت الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه در این رهگذر و در رابطه با مسائل اساسی اسلام امروز شاهد هستیم که جبهه باطل همیشه در حال چالش است، افزود: امروز در رویارویی جبهه کفر و باطل که در هر موقعیتی صورت گرفته، جبهه کفر یک قدم به نفع اسلام و مسلمین عقب نشینی کرده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: کفر ، اسلام ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.